اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اتحادیه نانوایان کرج: به دنبال عادلانه سازی قیمت نان هستیم

رییس اتحادیه نانوایان تخلفات این صنف را مناسب نبودن قیمت نان برشمرد و افزود: در صدد هستیم تا با عادلانه شدن قیمت نان شرایط را برای ارائه خدمت مناسب به مردم فراهم کنیم.

اتحادیه نانوایان کرج: به دنبال عادلانه سازی قیمت نان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، حجت الله نصیری، رییس اتحادیه نانوایان کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: هیچ گونه افزایش قیمت رسمی و قانونی نان نداشته‌ایم.

رییس اتحادیه نانوایان کرج با اشاره به اینکه افزایش قیمت اجباری به بهانه کنجد غیر قانونی و تخلف است، افزود: فروش اجباری نان کنجدی اغلب در نانوایی سنگک‌ها اتفاق می‌افتد؛ در مجموع ۲۰۰ واحد سنگکی در کرج فعال هستند که نیمی از آن‌ها تخلف می‌کنند!

این مقام مسؤول اظهار کرد: بازدید، نظارت و برخورد با واحدهای متخلف در دستورکار قرار دارد اما اگر مردم برای پرداخت مبلغ راضی باشند ما نیز مشکلی نداریم.

نصیری تصریح کرد: تا مادامی که قیمت نان عادلانه نشود این کم فروشی‌ها و تخلفات در نانوایی‌ها وجود خواهد داشت، از همین جهت به صورت قانونی پیگیری افزایش قیمت نان هستیم که امیدواریم ظرف چند ماه آینده به نتیجه برسد.

وی یادآور شد: مردم برای بیان مشکلات و مطالبات خود می‌توانند با شماره ۳۲۲۳۳۳۰۸ تماس حاصل کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول