اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در ۷ روستای لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در ۷ روستای استان خبر داد.

اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در ۷ روستای لرستان

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌‌آباد اظهار کرد: نزدیک به ۴۳ سال از نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد و نظام برنامه‌ریزی با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه طیف اصلی مخاطبان ما روستاییان هستند، ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که انجام دادیم، تهیه طرح هادی بوده است؛ در گذشته بدون برنامه و کار کارشناسی و با هر سبک و سیاقی جانمایی شده و می‌ساختند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به طرح توسعه پایدار منظومه اظهار کرد: بُعد کاری این طرح در حد یک تقسیمات سیاسی بخش است؛ ضمن انجام برنامه‌ریزی‌ها، نیازهای بخش و توانایی‌ها را شناسایی و در راستای شکوفایی منطقه اقدام می‌کنیم.

رضایی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مبتنی بر مطالعات و جامع هستند، گفت: تمام جوانب اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اشتغال‌زایی در کنار هم می‌آیند و در حقیقت معجونی از آموزش، پژوهش و فرهنگ هستند.

وی افق این طرح‌ها را ۱۵ ساله عنوان کرد و ادامه داد: تنها به تولید فکر نکرده‌ایم و به ترویج، آموزش و مشارکت بخش خصوصی در کنار بازار فروش نیز توجه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با یادآوری اینکه طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در ۷ روستای استان در حال انجام است، اضافه کرد: ازنظر ریالی و حجم کار هر یک طرح، معادل ۱۰ تا ۱۲ طرح هادی است.

انتهایپیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول