اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نویدکیا: به اشتباه فردی یا خط دفاعی اعتقاد ندارم/ می‌خواهم راهم را با همین سبک ادامه بدهم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:درست است که در نهایت با 4 گل بردیم اما در طول بازی دقایق سختی را گذراندیم.

نویدکیا: به اشتباه فردی یا خط دفاعی اعتقاد ندارم/ می‌خواهم راهم را با همین سبک ادامه بدهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا پس از پیروزی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: درست است که در نهایت با 4 گل بردیم اما در طول بازی دقایق سختی را گذراندیم. مقداری استرس به تیم ما حاکم بود اما بازی را کنترل کردیم و در نیمه اول شرایط نسبتا خوبی داشتیم. با شروع نیمه دوم عقب بازی کردیم و مرکز زمین را حدود 20 دقیقه از دست دادیم. حریف خوب پرس می‌کرد و توپ می گرفت و ضد حمله زد. موقعیت‌های نسبتا خوبی هم ایجاد کردند. بعد از گلی که خوردیم احساس کردیم فشار بیشتر می‌شود. این سبک بازی صنعت نفت را دوست دارم. 

وی افزود: سر همین موضوع یک گل دریافت کردیم بعد از آن به خاطر پیش روی بیش از حد حریف از پشت مدافعان آن ها خیلی خوب استفاده کردیم و توانستیم به گل های بعدی برسیم. خداراشکر که این سه امتیاز را گرفتیم. باید به همه بازیکنانم خسته نباشید بگویم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه خط دفاع سپاهان متزلزل بود و آیا برای بازی های آینده برنامه‌ای دارد، گفت: من دلم می‌خواهد دروازه‌بان و مدافعین تیم در بازیسازی شرکت کنند و بازیسازی از عقب انجام شود. از روز اول می دانستم که ممکن است این کار آسیب هایی به ما بزند اما این سبک فوتبال را می‌پسندم. حتی با وجود اینکه ممکن است اشتباهاتی به وجود بیاید. ولی من به اشتباه فردی یا خط دفاعی اعتقادی ندارم. هرکسی اشتباه کند تیمی است، هرکسی گل بزند کار تیمی است. از دید من هیچ مشکلی نیست. ما باید کارمان را با همین سبک ادامه بدهیم و رو به جلو برویم.

نویدکیا در مورد حمایت هواداران و حضور آن‌ها مقابل هتل محل اقامت سپاهان عنوان کرد: واقعا در چند هفته گذشته آنچه انتظار داشتم را به زیبایی برای ما انجام دادند. سلامتی تک تک آن ها برای من مهم است. ارزش ندارد که چه سه امتیاز را بگیریم و چه نگیریم، یکی از آن‌ها آسیب ببیند. دلم می خواهد به خاطر خودشان و خانواده‌هایشان رعایت کنند. از آن‌ها خیلی ممنون هستم که مقابل هتل آمدند و ما را تشویق کردند و اجازه دادند اتوبوس حرکت کند، مشکلی نبود.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول