اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ماجرای رها کردن سگ‌های بلاصاحب با زبان بسته در بندر امام چه بود؟

پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر رها کردن سگ‌های بلاصاحب با زبان بسته در بندر امام، شهردار این شهر نسبت به این موضوع توضیحاتی ارائه کرد.

ماجرای رها کردن سگ‌های بلاصاحب با زبان بسته در بندر امام چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که گفته می‌شد شهرداری بندر امام اقدام به بستن دهان، دست و پای سگ‌های بلاصاحب نموده و در بیابان رها کرده است مرتضی خرمی شهردار بندر امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به مطالبه عمومی مردم بندر امام خمینی(ره) برای جمع آوری سگ‌های بلاصاحب، با توجه به وجود پناهگاه کارشناس بهداشت محیط شهرداری اقدام به بکارگیری گروهی جهت جمع آوری تعدادی از سگهای بلاصاحب از یک نقطه از شهر و انتقال به پناهگاه کرد.

وی افزود: در حین جابجایی سگ‌ها از سطح شهر به محل نگهداری سگ‌های بلاصاحب در جوار کارخانه آسفالت، خودرویی ناشناس اقدام به تعقیب وانت حمل سگ‌های بلاصاحب می‌کند که متاسفانه کارگران طی یک اقدام غیر حرفه‌‌ای و غیر اصولی سگ‌ها را در بیابان رها می‌کنند به این امید که مجددا به صحنه برگشته و آنها را طبق قرار به پناهگاه تحویل نمایند.

خرمی بیان کرد: در این بین  اشخاصی اقدام به تصویر برداری از این سگ‌ها و انتشار آن در فضای مجازی می‌نمایند.

شهردار بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه مسوول نظارت بر جمع آوری سگ‌ها عزل شده است اذعان کرد: ضمن عذرخواهی از عموم حامیان و مردم شریف ایران  پس از اطلاع از موضوع یکی از پرسنل شهرداری که وظیفه نظارت بر جمع آوری سگ‌ها را داشت عزل شد و بزودی با خاطیان طبق مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول