اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وضعیت کرونایی قشم از قرمز فراتر رفته است/ ۴۷۰۰ نفر واکسینه شدند

فرماندار قشم گفت: عادی‌سازی و ساده انگاری کرونا در حالی سبب اهمال در تزریق واکسن کرونا شده که هم اینک وضعیت کرونایی قشم از شرایط قرمز نیز عبور کرده است.

وضعیت کرونایی قشم از قرمز فراتر رفته است/ ۴۷۰۰ نفر  واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در نشست ستاد کرونای این شهرستان اظهار داشت: عادی سازی و ساده انگاری کرونا در بین مردم سبب کوتاهی کردن افراد نسبت به تزریق واکسن شده است.

وی افزود: در حال با چنین شرایطی مواجه هستیم که وضعیت کرونایی قشم از قرمز نیز عبور کرده و باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون با شتاب بیشتری انجام شود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: تا کنون تنها چهار هزار و 700 نفر بالای 60 سال علیه کرونا واکسینه شده‌اند و حدود پنج هزار نفر دیگر نیز در این رنج سنی باید واکسن دریافت کنند.

نصری ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان باید با جلب همراهی سایر دستگاه‌ها نظیر بخشداری‌ها، ثبت احوال و بهزیستی روند شناسایی و واکسینه افراد بالای 60 سال را تسریع کند.

وی اضافه کرد: واکسن مورد نیاز جامعه هدف در شهرستان وجود دارد و توصیه ما به افراد بالای 60 سال آن است که این فرصت مغتنم را به هیچ وجه از دست ندهند.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: تمام تجمعات از جمله عروسی، دورهمی و برگزاری هرگونه مسابقه تا اطلاع بعدی به صورت مطلق ممنوع می‌باشد.

نصری گفت: بخشداران، بسیج و سایر نهادها با هماهنگی شبکه بهداشت، در نشست با دهیاران، وعاظ و امامان مساجد روستاها وضعیت شیوع کرونا را تشریح و مردم را نسبت به لزوم و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی آگاه کنند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول