اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پذیرش رایگان قرآن‌آموز در مرکز شبانه‌روزی حفظ بروجرد/ ثبت‌نام تا 23 تیرماه

با کمک یک خیر نیک‌اندیش مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن بروجرد 20 قرآن‌آموز در تابستان امسال به صورت رایگان جذب می‌کند.

پذیرش رایگان قرآن‌آموز در مرکز شبانه‌روزی حفظ بروجرد/ ثبت‌نام تا 23 تیرماه

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس با پایان‌نام‌نویسی و مصاحبه ورودی مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) دوره‌های شبانه‌روزی این مؤسسه در دو بخش حفظ یکساله کل قرآن و طرح رحله ویژه حفظ قرآن در تابستان در مراکزمختلف این مؤسسه آغاز شده است.

یکی از مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن بیت‌الاحزان، مرکز حفظ قرآن شهر بروجرد است که این مرکز به همت یکی از جوانانی که خودش در این مؤسسه حافظ قرآن شده است، راه‌اندازی شد.

امسال مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن بروجرد در دو طرح حفظ یکساله قرآن و حفظ قرآن در تابستان فعال است و در این راستا پس از گزینش صد‌ها داوطلب ۴۰ نفر را برای حضور در دوره‌های حفظ شبانه‌روزی مرکز انتخاب کردند. اما این مرکز در فراخوانی جدید مجدداً اقدام به جذب قرآن‌آموز برای حضور در مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن کرده است.

سید جلیل موسوی مسئول مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن حضرت زهرا (س) شهر بروجرد در گفت‌وگو با فارس درباره دوره‌های این مرکز گفت: مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن بروجرد طی سال‌های اخیر در دو طرح رحله و حفظ شبانه‌روی یکساله کل قرآن فعالیت گسترده داشته و امسال هم در این زمینه اقدام به جذب قرآن‌آموز کرده‌ است.

وی درباره جذب مجدد قرآن‌آموز در این مرکز گفت: ما طبق توان و بضائتمان امسال ۴۰ قرآن‌آموز برای حضور در دوره‌های مرکز جذب کردیم اما در ادامه راه با مشارکت یک خیر نیک‌اندیش دوباره برای جذب قرآن‌آموز اقدام کردیم.

موسوی ادامه داد: این خیر عزیز که نمی‌خواهد نامش فاش شود قبول کرده تا همه هزینه‌های حضور ۲۰ قرآن‌آموز را برای دوره‌شبانه‌روزی حفظ قرآن در تابستان پرداخت کند، از این رو ما دوباره طی فراخوانی به جذب قرآن‌آموز برای مرکز پرداختیم.

مسئول مرکز شبانه روزی حفظ قرآن شبانه‌روزی بروجرد با دعوت از جوانان مستعد و واجد شرایط برای حفظ قرآن کریم گفت: جوانان ۱۴ تا ۲۲ سال در سراسر کشور می‌توانند برای حضور در مصاحبه و آزمون ورودی مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن قرآن بروجرد نام‌نویسی و در صورت قبولی در این دوره‌های شبانه‌روزی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور در دوره‌ها رایگان است، گفت: با توجه به اینکه خیر محترم همه هزینه‌ها را تقبل کرده، ۲۰ قرآن‌آموزی که قرار است جذب شوند هیچ هزینه‌ای بابت، اسکان، تغذیه و استاد پرداخت نمی‌کنند.

موسوی درباره شرایط جذب قرآن‌آموزان گفت: تسلط بر روخوانی و روانخوانی قرآن، تجرد، داشتن سن کمتر از ۲۲ سال از جمله شرایط شرکت در دوره‌‌های شبانه‌روزی است و اولویت جذب با کسانی است که یک جزء قرآن را حفظ باشند.

به گزارش فارس علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعت بیشتر از طریق پیام‌رسان واتساپ با شماره ۰۹۲۱۷۸۸۲۴۱۸ تماس و یا به صفحه http://eitaa.com/beyt_brj در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول