اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از ۲۵۰۰ دُز واکسن مرحله دوم در سرپل‌ذهاب توزیع شده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۴۹ دُز واکسن کرونا مرحله دوم در شهرستان تزریق شده است.

بیش از ۲۵۰۰  دُز واکسن مرحله دوم در سرپل‌ذهاب توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام روشنی‌نژاد امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص روند واکسیناسیون شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: در نوبت اول ۴ هزار و ۸۴۱ مورد تزریق واکسن انجام شده که ۶۰۷ مورد آن به کارمندان و همکاران بهداشت و درمان، ۱۰۸ مورد پزشکان آزاد و ۶۸ مورد جانبازان و ۴ هزار و ۵۶ مورد نیز افراد مسن بالای ۷۰ سال به بالا بوده است. 

وی ادامه داد: تاکنون ۲ هزار و ۵۴۹ دُز مرحله دوم تزریق شده و براساس برنامه اعلامی پارت بعدی هم اواسط هفته در اختیار ما قرار می‌گیرد و ان‌شاءالله براساس دستورالعمل تزریق خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب رنگ این شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا را نارنجی اعلام کرد و گفت: مراسم سوگواری و تجمعات بعد از وفات افراد یکی از مهمترین عوامل شیوع بیماری است که انتظار داریم مردم بیشتر رعایت کنند.

وی تصریح کرد: کرونای دلتا میزان سرایت آن زیاد است اگر علائم شبیه سرماخوردگی و گوارشی به خصوص در کودکان دیده شد، حتما به موقع به مراکز منتخب مراجعه کنید.

روشنی‌نژاد در پایان، خاطرنشان کرد: تزریق واکسن کرونا به معنای مصونیت کامل نیست، بعد از تزریق واکسن استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در تجمعات و... نیاز است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول