اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

وضعیت سیستان و بلوچستان همچنان قرمز و بحرانی است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وضعیت این استان همچنان قرمز و بحرانی است، گفت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان با فعالیت کادر درمان ارتش آماده پذیرش مبتلایان به این ویروس است.

وضعیت سیستان و بلوچستان همچنان قرمز و بحرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا شهرکی با بیان اینکه وضعیت سیستان و بلوچستان همچنان قرمز و بحرانی است اظهار داشت: همچنین بیمارستان ۲۷ تختخوابی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز در محل بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان فعال می‌شود که قرار است بیماران سرپایی و اکسیژن درمانی را پذیرش کند.

وی با بیان اینکه موکبی برای ارائه خدمت به همراهان بیماران در فضای بیرونی بیمارستان علی بن ابیطالب فراهم می‌شود. افزود: معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا با هدف بررسی آخرین وضعیت کرونا و بازدید از مراکز درمانی سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نشست ستاد ملی و استانی کرونا با حضور معاون وزیر کشور برگزار و تصمیمات جدید در مورد مقابله با ویروس کرونا در صورت ضرورت گرفته شود.

وی با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های ابلاغ شده در شهرهای قرمز مانند محدودیت تردد، خروج و ورود به این شهرها و محدودیت فعالیت مشاغل وجود دارد خاطرنشان کرد: در شهرهای وضعیت قرمز مشاغل گروه۲، سه و چهار و در شهرها نارنجی مشاغل گروه سه و چهار تعطیل است.

شهرکی ادامه: توصیه به همگان این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحدهای نظارتی هم خواهد شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول