اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کرونای دلتا به بهبهان رسید

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان از مبتلا شدن یک فرد در این شهرستان به ویروس کرونا از نوع دلتا خبر داد.

کرونای دلتا به بهبهان رسید

رمضان احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد:پس از انجام آزمایشات مربوطه یک مورد مبتلا به ویروس کرونا در بهبهان از نوع جهش یافته موسوم به دلتا شناسایی شد.

احدی افزود:فرد مبتلا از ساکنین بهبهان بوده که به تازگی به استان سیستان و بلوچستان سفر داشته و اکنون در بخش کرونا بیمارستان شهیدزاده تحت مراقبت است.

وی گفت:با هماهنگی‌های انجام شده با معاونت بهداشت کلیه بستگان و اطرافیان و همچنین مراکزی که به فرد مبتلا خدمات ارائه داده اند قرنطینه و تحت نظر می‌باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان یادآور شد:ویروس جهش یافته کرونا سرعت انتقال بیشتری نسبت به گونه های قبلی دارد و از علائم آن میتوان به آبریزش بینی،تب و گلو درد اشاره کرد.

وی از مردم خواستبا رعایت پروتکلهای بهداشتی و پرهیز از دورهمی و استفاده از ماسک را جدی گرفته و از انتقال بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.

احدی خاطرنشان کرد:افرادی که واکسن کرونا تزریق کرده اند در اثر عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی به این ویروس مبتلا می‌گردند و آن را به دیگران انتقال می‌دهند،همچنین این ویروس کودکان و نوجوانان را درگیر می‌کند.

  احدی بیان کرد:از همشهریان گرامی تقاضا می‌شود از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند و اگر با شخصی که از استانهای اطراف خصوصا سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان وارد بهبهان شده‌اند حتما جهت انجام تست به مراکز بهداشتی مراجعه نمایند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول