اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کوتاهی در رسیدگی به مشکل آب خوزستان پذیرفتنی نیست/مسوولان با مردم شفاف باشند

در دیدار جمعی از شیوخ و معتمدین مردم خوزستان با نماینده ولی فقیه در خوزستان بر پیگیری رفع مشکل آب شرب، احشام و کشاورزی تاکید شد.

کوتاهی در رسیدگی به مشکل آب خوزستان پذیرفتنی نیست/مسوولان با مردم شفاف باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جمعی از شیوخ و معتمدین خوزستان امروز با حجت الاسلام محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار که مدیرعامل و مدیران سازمان اب و برق خوزستان نیز حضور داشتند مشکلات مربوط به آب شرب و کشاورزی مردم بررسی شد.

امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم مدیریت صحیح منابع آبی با اولویت تامین آب شرب، اظهار کرد: از مدیران استان تقاضا می‌شود که پاسخگوی مردم باشند و اعلام کنند که برای تامین اب شرب اهالی و احشام و زمین های زراعی چه برنامه ای دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه کوتاهی در رسیدگی به مشکل آب خوزستان پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: اگر واقعیت‌ها به مردم گفته شود و شفاف سازی صورت گیرد مردم نیز درک می‌کنند و مطالبات آنها با توجه به وضعیت موجود خواهد بود.

وی با اشاره به تبعات سوء مدیریت‌ها، افزود: مردم به سهم خود نسبت به صرفه‌جویی آب و برق حساس باشند؛ من نیز به سهم خود از مسوولان محلی و ملی پیگیر رفع مشکلات خواهم بود.

 

طرح های انتقال آب متوقف شود

 شیوخ و معتمدین خوزستان در این دیدار با توضیح مشکلات به وجود آمده برای مردم، خواستار رسیدگی فوری به معضل آب و برق استان و توقف طرح‌های انتقال آب از سرشاخه‌ رودخانه‌های خوزستان شدند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

موضوع تأمین‌ آب کشاورزی، آب شرب و برق خانگی به صورت جدی از طریق شیوخ ومتنفذین ، اصحاب قلم و رسانه ، نخبگان و علمای استان در حال پیگیری است و تا حصول نتیجه مطالبه گیری خواهیم نمود.

برای احقاق حقوق مردم و منطقه با هیچ گروه و فردی تعارف، معامله و سازش نداریم.

از همه عزیزان و دلسوازنی که به شیوه های مختلف در حال پیگیری و انعکاس صحیح محرومیت و مشکلات مردم و منطقه هستند سپاسگزاریم.

از دستگاه قضایی و سازمان های امنیتی خواستاریم به صورت جدی موضوع رسیدگی و برخورد با ترک فعل مدیران در هر سطح و جایگاه که باعث ایجاد این وضعیت اسفبار  شده است را در دستور کار قرار دهند و به مردم اطلاع رسانی کنند.

از همه مردم می‌خواهیم درخصوص نوشتار ، گفتار و تحرکات عوام فریبانه هشیار باشند.

 از استاندار خوزستان و هیئت دولت خواستار توقف پروژه‌های انتقال آب به استان‌های دیگر، پرداخت مابقی خسارت های سیل ۹۸ و خشکسالی امسال به کشاورزان منطقه هستیم.

به اطلاع عموم مردم شریف و نجیب استان می‌رسانیم در حال حاضر هیچ گونه برنامه ای برای تجمع اعتراضی نداریم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول