اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اولویت کشور تولید خوراک استراتژیک است

امام جمعه دهاقان گفت: دولت باید شرایط کشور را به‌گونه‌ای مدیریت کند تا کشاورزان برای کشت محصولات استراتژیک نظیر حبوبات و غلات انگیزه داشته باشند نه اینکه صیفی‌جات با آب‌بری بالا را تولید و بخواهیم صادر کنیم.

اولویت کشور تولید خوراک استراتژیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان ، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهاقان  با تسلیت شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: توسل به امام جواد (ع)  آثار و برکات زیادی دارد و شخصیت ایشان نیز استثنایی است، توجه به سیره،اخلاق و امام جواد  برای جوانان ما  لازم  است.

امام جمعه دهاقان با اشاره به جمعیت ۳۵ هزار نفری شهرستان دهاقان گفت : وجود ۲۴ هزار نفر بالای ۱۸ سال در این شهرستان که زندگی کردن در آن نسبت به شهرهای دیگر بسیار ارزان هست، فاجعه است و به زودی با افزایش  جمعیت پیری مواجه می‌شویم.

وی با تأکید بر لزوم توجه دولت آتی نسبت به جوانان، گفت: یکی از مظلوم‌ترین اقشار در جامعه جوانان هستند و باید به آن‌ها چه دختر و چه پسر توجه ویژه شود و امید به آینده در جوانان افزایش داده شود.

رضوانی با اشاره به اتفاقات  اخیر در حوزه قطعی برق و کمبود آب گفت: این موضوع علاوه بر نارضایتی  مردم موجب سو استفاده  دشمنان شد، دولت باید در خصوص مواردی که واقعا دستش تنگ است و هم مواردی که مشکلاتی وجود دارد شفاف‌سازی کند.

امام جمعه دهاقان با اشاره به فعالیت دستگاه‌های استخراج رمز ارز‌ها گفت :  فعالیت این دستگاه‌ها برق زیادی  مصرف می‌کند و در سطح کشور توسعه داده شده است و حتی در شهرستان دهاقان نیز مشاهده شده است، باید مشخص شود محوریت توسعه فعالیت این دستگاه‌ها با چه کسانی است.

وی گفت: دولت باید شرایط کشور را به‌گونه‌ای مدیریت کند تا کشاورزان برای کشت محصولات استراتژیک نظیر حبوبات و غلات انگیزه داشته باشند نه اینکه صیفی‌جات با آب‌بری بالا را تولید و بخواهیم صادر کنیم.

رضوانی با تأکید بر حراست و حفاظت از مراکز حساس،بیان کرد: باید  موضوع حفاظت و حراست از مراکزی مانند نیروگاه‌ها  تقویت شود نه این‌که بعد از خرابکاری و زمین زدن کشور  بگوییم افرادی را که  نفوذی بودند و در خرابکاری نقش داشتند دستگیر کردیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول