اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خاموشی‌ها نتیجه کم‌کاری‌ دولت‌ در توسعه ظرفیت نیروگاهی کشور است

امام جمعه شهرضا گفت: ۱۱ هزار مگاوات برق کمبود داریم که مربوط به کم کاری‌ دولت در توسعه ظرفیت نیروگاهی کشور است و این کمبودها در فصل تابستان اثر می‌گذارد.

خاموشی‌ها نتیجه کم‌کاری‌ دولت‌ در توسعه ظرفیت نیروگاهی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان اینکه حجاب حیا و عفت جزو ضروریات دین است، اظهار داشت: بسیاری از واجبات زمانی به نتیجه می‌رسد که مسأله حجاب، حیا و عفت رعایت شده باشد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه وقتی حجاب و عفاف در جامعه کم رنگ شد، امنیت باقی نمی‌ماند، افزود: بسیاری از طلاق‌ها و پرونده‌هایی که دادگاه‌ها را پر کرده، محصول شکسته شدن و سهل انگاری در حیا، حجاب و عفت است، به دلیل اینکه حیا و عفت در جامعه رعایت نشده است، بسیاری از خانواده‌ها از هم پاشیده شدند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت ریاست قوه قضائیه منصوب شدند، گفت: اولین بار است که در طول ۴۰ سال گذشته قوای کشور با هم همراه و هماهنگ هستند، امیدوار هستیم در سایه وحدت و همدلی قوای کشور و کمک مردم شاهد عظمت نظام و رفع مشکلات باشیم.

صالح با بیان اینکه امروز برای هیچ مدیری عذری برای کم‌کاری و سهل‌انگاری پذیرفتنی نیست، بیان کرد: با شروع دولت مردمی آیت‌الله رئیسی ثمرات این واقعه بزرگ را می‌بینیم، یکی از ترفندهای دشمن آن است که توقع مردم را بالا می‌برد، اما مشکلاتی در طول سال‌های گذشته به ویژه در ۸ سال گذشته به وجود آمد و بسیاری از آن‌ها بعداً مشخص می‌شود، حل این مشکلات زمان می‌برد تا سنگ‌هایی که سر راه انداخته شده است کنار برود و جاده هموار شود.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه خاموشی‌هایی که در طول چند روز گذشته به وجود آمد، نگرانی‎‌های به حقی را برای مردم به وجود آورد، عنوان کرد: در وضعیت بسیار حساسی زندگی می‌کنیم، خاموشی برق و قطع آب اتفاق می‌‎افتد؛ دشمن در این زمانی که انتقال قدرت به آیت‌الله رئیسی است به دنبال آشوب و بهم ریختگی در کشور است تا نخستین چالش را برای دولت آینده به وجود آورد.

وی با بیان اینکه بین تولید و مصرف برق بسیار فاصله است و گرمای امسال بر اساس نظر کارشناسان در طول ۵۰ سال گذشته در دنیا بی‌سابقه بوده است، ادامه داد: ۱۱ هزار مگاوات برق کمبود داریم که مربوط به کم کاری‌های دولت‌های قبل به ویژه دولت یازدهم و دوازدهم است، این کمبودها در فصل تابستان اثر می‌گذارد.

صالح با بیان اینکه نهاد نماز جمعه منصوب به رهبری است و باید در مسائل اجتماعی الگو باشد و تبعیت از مصوبات ستاد کرونا یک امر ضروری است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن از نفوذ در حاکمیت مأیوس شده و به سراغ مردم می‌آید و نماز جمعه باید حلقه اتصال بین مردم و نظام را داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول