اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان نسبت به‌ قطعی‌های مکرر آب و برق با مردم شفاف باشند

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس گفت: ۱۴ درصد نیروگاه‌های برق براثر کم آبی از مدار خارج شده‌اند و کمبود ۱۱ هزار مگاوات برق و عدم تعهد مسؤولان به برنامه ششم توسعه نشان دهنده نبود مدیریت انقلابی است.

مسؤولان نسبت به‌ قطعی‌های مکرر آب و برق با مردم شفاف باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام و توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: ارزش عبودیت و بندگی پروردگار در تمام حالات زندگی به دوران جوانی می‌باشد که همانند جایگاه پیامبری میان امت اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت انفاق از روزی‌های زندگی و رفع نیازهای جامعه، گفت: تربیت وارثان انقلاب برعهده مسؤولان انقلابی است و دستگاه‌های فرهنگی و فعالان فضای مجازی لازم می‌باشد نسبت به توصیه‌های چهارده‌گانه مقام معظم رهبری در ارتباط با ادبیات کودک و نوجوان گفتمان سازی کنند.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها افزود: تشکیل مجموعه خانواده مورد تأکید اسلام بوده و اساس ازدواج در اسلام بر سادگی و بدون تشریفات است و باید مهریه و جهیزیه سنگین از معیارهای ازدواج حذف شود و محبت و خوشبختی است که موجب سعادت و نور در زندگی می‌شود.

جوکار با تأکید بر اینکه مسؤولان و حاکمیت باید مقدمات ازدواج را برای جوانان تهیه کرده و مجمع خیرین ازدواج تشکیل شود، درباره اهمیت حفظ حجاب، گفت: عفاف و حجاب نیازمند برنامه ریزی بیشتر مسؤولان، گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر، خانواده‌ها و جامعه است و وضعیت حجاب در پایتخت ایران مناسب نیست.

وی عنوان کرد: قطعی‌های مکرر برق و آب موجب نارضایتی‌هایی در جامعه شده و لازم است مسؤولان نسبت به این مسئله با مردم شفاف باشند. 

امام جمعه شهرستان قدس بیان کرد: ۱۴ درصد نیروگاه‌های برق براثر کم آبی از مدار خارج شده‌اند و کمبود ۱۱ هزار مگاوات برق و عدم تعهد مسؤولان به برنامه ششم توسعه در تولید برق و دست‌های نفوذی در وزارت نیرو و تعمیر تجهیزات در فصل گرما نشان دهنده نبود مدیریت انقلابی است.

جوکار خاطر نشان کرد: رفع مشکلات اساسی آب و برق نیازمند رسیدگی به مسؤولان دوتابعیتی است و دشمن به‌ دنبال به آشوب کشیدن شهر در روزهای آخر کاری دولت می‌باشد اما مردم مشکلات را تحمل کرده و به خواسته‌های شوم آنها تن نخواهند داد.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول