اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لزوم استفاده از کرمانی‌ها در بدنه فدراسیون فوتبال/تاکید بر راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی فوتبال در استان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده از کرمانی‌ها در بدنه فدراسیون فوتبال ایران تأکید کرد.

لزوم استفاده از کرمانی‌ها در بدنه فدراسیون فوتبال/تاکید بر راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی فوتبال در استان

 به گزارش خبرنگار فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی امروز در نشست رئیس فدراسیون فوتبال در دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تقدیر از حضور عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال در استان کرمان و حضور در باشگاه‌های ورزشی، ابراز امیدواری کرد که شاهد حضور مؤثرتر و پر رنگ‌تر کرمانی‌ها در ارکان فدراسیون فوتبال باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در این دیدار از شهید مدافع حریم اهل‌بیت غلامرضا لنگری‌زاده به‌عنوان یکی از ده‌ها هزار شاگرد مکتب سید مقاومت شهید حاج‌قاسم سلیمانی یاد کرد که روحیه پهلوانی و ورزشکاری را برای دفاع از حریم آل‌الله به زیبایی معنا کرد.

وی از شادروان منصور نظریه و مهدی محمدی مربیان ارزنده فوتبال استان و وحید باغگلی بازیکن با اخلاق فوتبال، محمود کرمی و عباس عسکری از هواداران زحمتکش و فقید فوتبال دیار کریمان و مرحوم جواد قلاجوری از پیشکسوتان خوشنام عرصه رسانه یاد کرد و از مسئولان هیأت فوتبال و اداره کل تربیت بدنی خواست تا یاد این اسطوره‌ها را زنده نگه دارند و خانواده این عزیزان تجلیل شوند.

زاهدی با قدردانی از صنایع بزرگ استان کرمان به‌ویژه صنایع ملی مس و شرکت صنعتی، معدنی گلگهر و گهرزمین برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش، بیان داشت: تقویت تیم‌های پایه و راه‌اندازی کمپ‌های استعدادیابی در نقاط محروم استان از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر، توجه به مباحث فرهنگی و اخلاقی در کنار ورزش حرفه‌ای است و از باشگاه‌های ورزشی می‌خواهیم در این زمینه توجه داشته باشند.

زاهدی آخرین مطالبه خود را توجه به ورزش بانوان عنوان کرد و از مسؤولان استان و صنایع بزرگ خواست که در این حوزه نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت فوتبال استان و به‌خصوص شهر کرمان اعلام داشت: انتظار ما از باشگاه‌های ورزشی این است که بیشتر از ظرفیت نیروهای بومی بهره ببرند و فرصت بروز توانمندی و خلاقیت را به بازیکنان و مربیان بومی استان بدهند.

زاهدی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در خصوص راه‌اندازی کمپ استعدادیابی فوتبال ایران در مناطق محروم استان گفت: راه‌اندازی و فعالیت این کمپ‌ها می‌تواند موجب شکل‌گیری کشف استعدادها و عدالت ورزشی به‌خصوص برای مناطق جنوبی و شرقی استان که به لحاظ امکاناتی محدودیت‌هایی هم دارند، شود.

در ادامه این دیدار، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال از حضور در استان کرمان، سرزمین سردار دلها حاج‌قاسم سلیمانی ابراز خوشحالی کرد و با اشاره به ظرفیت‌های فوتبالی استان در بخش‌های مختلفی همچون زیرساخت‌ها و باشگاه‌های ورزشی با امکانات و تجهیزات قابل توجه، از کرمان به‌عنوان یکی از قطب‌های فوتبال ایران یاد کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول