اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نیروگاه بندرعباس با تمام توان در مدار تولید

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: تمام واحدهای نیروگاه بندرعباس با ظرفیت ۱۳۲۰ مگاوات در مدار تولید قرار دارند.

نیروگاه بندرعباس با تمام توان در مدار تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین سلیمی عنوان کرد: با توجه به نیاز کشور و تقاضای مصرف بالای برق در زمان پیک بار تابستان، خوشبختانه هر چهار واحد بخار و دو واحد گازی با ظرفیت کامل در حداکثر آمادگی تولید انرژی الکتریکی قرار دارند.

وی در ادامه به تعمیرات اساسی واحد ۲ بخار نیروگاه بندرعباس اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان سخت کوش نیروگاه و در شرایط سخت تحریمی و همچنین بیماری کرونا، به یاری خداوند و تکیه بر دانش و تجربه متخصصان داخلی موفق شدیم پس از تعمیرات اساسی واحد دو را با حداکثر ظرفیت به مدار تولید بازگردانیم.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اعلام کرد: نیروگاه بندرعباس به عنوان بزرگترین نیروگاه برق جنوب شرق کشور و از صنایع فعال در استان هرمزگان می باشد، نقش مهمی در تولید انرژی و پایداری شبکه برق کشور دارد.

حسین سلیمی افزود: براساس اهداف از پیش تعیین شده و برای افزایش ظرفیت تولید انرژی الکتریکی تا محدوده توان نامی و همچنین افزایش راندمان و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی تعمیرات اساسی واحد دو بخار، تمامی فرآیند این پروژه زیر نظر کارشناسان، متخصصین و نیروهای پرتلاش و توانمند نیروگاه بندرعباس صورت گرفت.

انتهای پیام/88055/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول