اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق البرز/ یک خوزستانی دیگر به البرز آمد

در مراسمی با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر، حسن کریمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان البرز معرفی شد.

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق البرز/ یک خوزستانی دیگر به البرز آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عصر پنجشنبه در مراسمی که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان البرز  برگزار شد حسن کریمی" به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان البرز معرفی شد.

در این مراسم غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر در رابطه با مشکلات پیش آمده در روزهای اخیر در حوزه برق اظهار کرد: عدم توازن تولید و مصرفی که در سال جاری رخ داد، چیزی نیست که در یک شب رخ داده باشد. صنعت برق از قبل پیش بینی‌هایی را کرده بود و از ایام عید در توانیر جلساتی را با مقامات استانی برگزار کردیم.

وی با اشاره به تاثیر افزایش غیرمعمول 5 درجه بالاتر از دماهای معمول سال گذشته بر شرایط کنونی، افزود: باید جابجایی بار از ساعات اوج به ساعات غیر اوج با برنامه های تشویقی یا بازار مدیریت مصرف در برخی از کشورها صورت می گرفت. هر درجه افزایش دما حدود دو هزار مگاوات مصرف را بالا می برد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر خاطرنشان کرد: در سال جاری بدون توجه به افزایش دما، باید 66 هزار و 600 مگاوات نیروگاه می‌داشتیم تا بتوانیم پاسخگوی مطالبه مردم و صنایع در بخش مصرف باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر دنیا در حال حرکت به سمت استفاده از نیروگاه‌های مجازی در پیک مصرف است. اگر به سایت بین المللی انرژی مراجعه شود، توصیه شده کشورهای توسعه یافته باید چهار تا هشت درصد انرژی را با روش‌های پاسخگویی بار جبران کنند.

رخشانی مهر تصریح کرد: در این راستا راهی جز مدیریت سرمایه وجود ندارد یعنی باید بهره وری سرمایه را بیشتر کنیم.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان اینکه صنایع عمدتا مصارف خود را به شب منتقل کردند، ادامه داد: امسال علاوه بر افزایش دما مشکلاتی از قبیل از دست دادن منابع آبی نیز رخ داد. آنچه بعد از سوم و چهارم خرداد رخ داد، مدیریت ساعت های پیک مصرف برق بود.

وی گفت: از آنجایی که برخی روزهای گرم حداقل 15 هزار مگاوات کمبود داشتیم با کمک تمامی نیرو ها توانستیم 9 هزار مگاوات مدیریت جابجایی بار را انجام دهیم.  باید بتوانیم بار را رویت پذیر و کنترل پذیر کنیم.

در پایان این مراسم  حسن کریمی به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز معرفی شد. وی پیش از این، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بود.

گفتنی است خبرگزاری فارس در روزهای گذشته گزارشی از بی ثباتی های مدیریتی در اداره برق استان البرز با عنوان  مدیریت بی ثبات آفت جان برق استان البرز  در این اداره منتشر کرده بود.  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول