اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ارتقای خدمات درمانی مطالبه بحق مردم قرچک است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: ضرورت ارتقای خدمات بیمارستان برکت شهید ستاری بعنوان مطالبه بحق مردم قرچک است.

ارتقای خدمات درمانی مطالبه بحق مردم قرچک است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در مراسم افتتاح سی تی اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری اظهار داشت: افتتاح مرکز سی‌تی‌اسکن و ارتقای خدمات بیمارستان اگرچه حق مردم قرچک است و باید زودتر از این انجام می‌گرفت، اما در هرصورت اتفاق مبارکی است که از مراجعه مردم این منطقه برای دریافت خدمات به شهرهای اطراف جلوگیری می‌کند.

فرماندار قرچک گفت: شهرستان قرچک با ۳۰۰ هزار جمعیت دارای یک بیمارستان ۷۹ تختخوابی است که در سال ۹۷ افتتاح و به بهره‌برداری رسید اما دارای کاستی‌هایی بود که زنجیره خدمات یکپارچه در بیمارستان را قطع می‌کرد و از این جمله امکانات می‌توان به نبود سی‌تی‌اسکن اشاره کرد که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی افزود: احداث ساختمان سی‌تی‌اسکن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و تجهیزات سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو خریداری و نصب شده است.

وی بیان داشت: با افتتاح این مرکز ضمن ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر در بیمارستان اعم از پزشک و متخصصان، روزانه ۱۰۰ نفر می‌توانند از خدمات سی‌تی‌اسکن بهره‌مند شوند.

خطیبی در پایان خاطر نشان کرد: دولت‌های یازدهم و دوازدهم در راستای ارتقای سرانه‌های بهداشت و درمان در مناطق محروم به ویژه این شهرستان گام‌های مؤثری برداشت و از جمله مهمترین اقدامات می‌توان به ساخت این بیمارستان، احداث یک مرکز خدمات جامع سلامت، احداث دو پایگاه سلامت شهری و روستایی، بازسازی، نوسازی و ارتقای خدمات دهی ۱۰ مرکز و پایگاه بهداشتی، راه‌اندازی دو پایگاه اورژانس و راه‌اندازی سه مرکز تخصصی شامل آزمایشگاه، مرکز مشاوره و واحد طب کار اشاره کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول