اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی کرمان در ارتباط تصویری رئیس‌جمهور

طرح‌های صنعتی و معدنی کرمان در ارتباط تصویری رئیس جمهور افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی کرمان در ارتباط تصویری رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز در ارتباط تصویری رئیس جمهور برای افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی در استان کرمان، مجتمع فولادسازی زرند و واحد خنک‌سازی کُک شرکت فولاد زرند ایرانیان با حضور زینی‌وند استاندار کرمان افتتاح شد. 

این طرح‌ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و سرمایه‌گذاری ۲۴ هزار میلیارد تومان راه‌اندازی شده و اشتغال بیش از ۲هزار و ۳۰۰ نفر را فراهم کرده ‌است، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، امام جمعه و فرماندار زرند و جمعی از مسولان در این آیین حضور داشتند.

مجتمع تولید کاتد مس شرکت مس کاتدی بابک مس ایرانیان در شهربابک یکی از مجتمع‌های دوستدار محیط زیست با سرمایه‌گذاری۴ هزار میلیارد و ۴۰۰ نفر اشتغال مستقیم همزمان با سایر پروژه‌ها به صورت ویدئوکنفراس افتتاح شد.

در ادامه افتتاح طرح‌های شرکت میدکو در استان کرمان، با حضور معاونان عمرانی و توسعه مدیریت استاندار کرمان، طرح‌های تجهیز ناوگان عملیات معدنی شرکت کاراوران صنعت خاورمیانه و مجتمع پخت آهک و دولومیت شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه با سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۱۴۰۰ نفر در ارتباط تصویری با رئیس جمهور به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام3388/ق/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول