اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قطعی روزانه ۱۰۰ سایت مخابرات همدان به خاطر قطعی برق/مشکل شارژ باتری داریم

مدیر شرکت مخابرات منطقه همدان از قطعی روزانه ۱۰۰ سایت مخابرات همدان به خاطر قطعی برق خبر داد و گفت: باتری‌های ما به خاطر کوتاه بودن فاصله قطعی برق شارژ نمی‌شوند و در نتیجه با تخریب آنها نیز مواجه هستیم.

قطعی روزانه ۱۰۰ سایت مخابرات همدان به خاطر قطعی برق/مشکل شارژ باتری داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با نارضایتی مردم از قطعی تلفن ثابت و اینترنت به دنبال قطعی برق و اظهاراتی مبنی بر اینکه چرا این مسئله مدیریت نمی‌شود به سراغ مدیر شرکت مخابرات منطقه همدان رفتیم و توضیحات او را در این خصوص شنیدیم.

محمدعلی گرزین با بیان اینکه تجهیزات مخابرات با برق کار می‌کند و با قطعی برق به مشکل برمی‌خورد اظهار کرد: برق پشتیبان ما برای سایت‌ها و کافوهای نوری دو ساعت و حداکثر چهار ساعت است و بیشتر نیست و به همین دلیل قطعی برق طولانی و مکرر ما را با مشکل مواجه می‌کند.

وی با بیان اینکه وقتی مرتب برق قطع می‌شود با خالی شدن باتری‌ها بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت زمان نیاز است که بار دیگر شارژ شوند افزود: قطع مرتب برق باعث تخریب باتری‌ها نیز می‌شوند و دیگر این وسایل شارژ نمی‌شوند که بتوانند سیستم را بار دیگر احیا کنند و باید تعویض شوند‌.

مدیر شرکت مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه پشتیبانی با قطعی برق مدت زمان کوتاه و آن هم نه مکرر امکانپذیر است خاطرنشان کرد: باتری شارژ دوساعته نداریم و به همین دلیل فاصله‌های کوتاه مدت قطعی‌های برق ما را با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید به اینکه اگر قطعی هم هست باید طبق زمان‌بندی باشد؛ اینکه مثلا به یکباره چهار ساعت قطع شود بهتر از این است که دو ساعت به دو ساعت قطع شود افزود: شنبه آینده با مسوولان شرکت برق استان جلساتی داریم تا این وضعیت مدیریت شود.

گرزین با بیان اینکه در مراکز پرظرفیت قطعی برق نداریم چون همه دارای دیزل هستند و تنها مشکل کافوهای نوری و بی تی اس‌ها هستند که برق آنها موقت بوده و تا دو ساعت و نهایت چهار ساعت پشتیبانی انجام می‌شود گفت: در طول سال قطعی‌ها بیشتر از این مدت نیست و  امکان مدیریت وجود دارد.

وی افزود: مثلا هنگامی که با بارش برف مواجه می‌شویم و تیرک‌ها می‌خوابد و شبکه برق چند روز دچار مشکل می‌شود، پشتیبانی صورت می‌گیرد و آنچنان قطعی تلفن را به خاطر قطعی برق در طول سال نداریم اما در حال حاضر قطعی برق مکرر و به فاصله کم است.

مدیر شرکت مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه در حال حاضر با قطعی برق مکرر با فاصله ساعت‌های کمتر مواجه هستیم که اگر فاصله کم باشد نه تنها باتری‌ها شارژ نمی‌شود بلکه تخریب نیز می‌شود که کار بسیار دشواری نسبت به تامین باتری خواهیم داشت افزود: البته با وضعیت موجود اقداماتی صورت می‌گیرد اما توان ما یاری نمی‌کند چون شبکه بسیار وسیع است و قطعی برق هم بسیار بالاست.

وی با بیان اینکه طبق صحبت وزیر نیرو احتمالا قطعی برق خانگی کمتر می‌شود که امیدواریم این اتفاق بیافتد عنوان کرد: روزانه بیش از ۱۰۰ سایت به خاطر قطعی برق قطع هستند، اینها سایت‌هایی  جدا از مراکز و تکی‌ هستند و برق آنها نمی‌تواند پاسخگو باشد.

گرزین با اشاره به اینکه مشکل جدی به خاطر باتری‌هایی است که بین فاصله قطعی برق شارژ نمی‌شوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا پشتیبانی لازم صورت گیرد و بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول