اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۲۰ دستگاه ماینر فعال از یک واحد تولیدی در آرادان

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از کشف ۲۰ دستگاه ماینر در حال بهره‌برداری از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

کشف ۲۰ دستگاه ماینر فعال از یک واحد تولیدی در آرادان

محمدرضا افراد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آرادان اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک واحد تولیدی آرادان در حوزه استخراج ارز دیجیتال، بلافاصله اقدامات اولیه و قانونی مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان در این راستا آغاز شد.

وی با اشاره به بررسی‌های نخستین و تعیین صحت و سقم موضوع توسط مأموران انتظامی گفت: هماهنگی‌های لازم برای کشف و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان گفت: تیم مشترک پلیس و اداره برق آرادان در اقدامی هماهنگ به شرکت از قبل شناسایی‌شده در شهرک صنعتی این شهرستان اعزام شدند که در بازدیدهای صورت‌گرفته مأموران، ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در حال فعالیت از این شرکت تولیدی کشف شد.

افراد از انجام اقدامات قانونی و معرفی متهم پرونده به مرجع ذی‌صلاح خبر داد و از تمام همشهریان خواست به‌منظور کوتاه کردن دست سودجویان و فرصت‌طلبان در حوزه برق منطقه‌ای، در صورت مشاهده و یا اطلاع از چنین اقداماتی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول