اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

موافقت رئیس‌جمهور با تأمین اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریالی طرح‌های سمنان

فرماندار شهرستان سمنان از موافقت رئیس‌جمهور با تأمین اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریالی طرح‌های عمرانی‌ مهم این شهرستان خبر داد.

موافقت رئیس‌جمهور با تأمین اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریالی طرح‌های سمنان

نادر فخری، فرماندار شهرستان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به موافقت رئیس‌جمهور با تأمین اعتبار موردنیاز تکمیل و افتتاح پنج پروژه بزرگ ملی مصوب سفر دورهای اول و دوم رئیس‌جمهور به استان سمنان اشاره کرد.

او ضمن قدردانی از پیگیری‌های استاندار سمنان در راستای تأمین اعتبارات موردنیاز برای تکمیل پروژه‌های مهم ملی و مصوب سفر دورهای اول و دوم رئیس‌جمهوری به استان سمنان با قابلیت بهره‌برداری تا شهریورماه سال جاری گفت: بر اساس مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی استاندار سمنان، با دستور رئیس‌جمهور، اعتبار پنج پروژه عمرانی شهرستان سمنان به مبلغ ۹۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان با ابلاغ دستور تأمین شد.

فرماندار شهرستان سمنان این طرح‌ها را شامل آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه سمنان با  ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار و بهسازی راه اصلی سمنان- فیروزکوه (بهره‌برداری از ۲۰ کیلومتر) با ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

فخری اضافه کرد: احداث باند دوم سرخه- سمنان با ۲۷ میلیارد تومان، بازسازی تأسیسات آب‌رسانی به شهر سمنان از چشمه روزیه با ۲۰ میلیارد تومان و احداث تقاطع غیر هم‌سطح شهرک صنعتی سمنان با ۱۶ میلیارد تومان از رئیس‌جمهوری دستور تأمین اعتبار گرفته است.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول