اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گلستان میزبان ۲ شهید خوشنام می‌شود/ انتظار گلستانی‌ها برای درآغوش کشیدن پیکرهای لاله‌های خوشنام

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای استان گلستان از ورود دو شهید خوشنام به گلستان خبر داد و گفت: مردم ولایی و شهیدپرور استان گلستان در سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) میزبان دو شهید گمنام و خوشنام می‌شوند.

گلستان میزبان ۲ شهید خوشنام می‌شود/ انتظار گلستانی‌ها برای درآغوش کشیدن پیکرهای لاله‌های خوشنام

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احسان صادقی ظهر امروز در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار کرد: مردم ولایی و شهیدپرور استان گلستان در سالروز شهادت امام جوادالائمه (ع) میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع‌مقدس می‌شوند.

وی جایگاه شهدا را در نزد خداوند بسیار رفیع برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وجود بابرکت شهدا بیمه می‌شود وقتی دنیا روحیه ایثار و شهادت را در بین جوانان مشاهده کند هیچ دشمنی اجازه مقابله با این انقلاب را به خود نخواهد داد.

* آیین استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در گلستان برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به اینکه دو شهید گمنام در عملیات‌های «کربلای پنج» و «والفجر» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ابراز کرد: یکی از این شهدای خوشنام در سال ۱۳۶۵ و در سن ۲۲ سالگی در عملیات کربلای پنج در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

صادقی خاطرنشان کرد: دومین شهید گمنام و خوشنامی که گلستان میزبان آن است در سال ۱۳۶۲ و در سن ۲۴ سالگی در عملیات والفجر چهار به درجه زفیع شهادت نائل شد.

وی درخصوص مراسم استقبال از دو شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس افزود: آیین استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام در ۱۹ تیرماه جاری با حضور مردم ولایی، همیشه در صحنه و شهیدپرور استان گلستان برگزار خواهد شد.

*برگزاری مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع‌مقدس در شهر «دلند»

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای استان گلستان اظهار کرد: مراسم استقبال از دو شهید گمنام بعد از برگزاری نماز ظهر و عصر از میدان بسیج شهرستان گرگان تا درب اصلی سپاه نینوا استان توسط مردم دارالمومنین استان گلستان برگزار می‌شود.

صادقی از مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس در ۱۹ تیرماه جاری خبر داد و گفت: مراسم وداع با پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع‌مقدس همزمان با برپایی نماز مغرب و عشا در مصلی شهر «دلند» برگزار می‌شود.

وی در خصوص مراسم تشییع این شدو شهید گمنام ابراز کرد: ساعت ۱۰ صبح روز ۲۰ تیرماه جاری نیز مراسم خاکسپاری این دو شهید خوشنام توسط مردم شهیدپرور از مقابل بانک به سمت مصلی شهر «دلند» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول