اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پایان کار پیش از موعد شورای پنجم رشت

پس از اعلام نتایج انتخابات شورای ششم شهر رشت در ۲۹ خرداد ، تا کنون تمامی جلسات شورا ، به علت به حد نصاب نرسیدن لغو شده است.

پایان کار پیش از موعد شورای پنجم رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، دویست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت که قرار بود عصر امروز مصادف با شانزدهم تیرماه در ساختمان جلسات شورا برگزار شود یک‌بار دیگر به علت به حد نصاب نرسیدن  اعضای شورا لغو شد.

پس از اعلام نتایج انتخابات شورای ششم شهر رشت در ۲۹ خرداد، طبق اعلام روابط عمومی شورا قرار بود نخستین جلسه علنی و عادی بعد از انتخابات به شماره دویست و چهارم ، عصر روز چهارشنبه دوم تیرماه ، رأس ساعت ۱۸ و سی دقیقه در ساختمان جلسات شورا برگزار شود ، اما درنهایت این جلسه به علت عدم حضور برخی از اعضای شورا از جمله  محمدحسن علیپور، فاطمه شیرزاد، رضا رسولی، محمدحسن عاقل منش، حامد عبداللهی لغو شد.

پس از آن با توجه به سوابق پیشین نحوه برگزاری جلسات شورای شهر رشت ، انتظار می‌رفت اعضای شورا طبق اختیارات قانونی شان،  نسبت به برگزاری جلسه‌ای فوق‌العاده در روز چهارشنبه نهم تیرماه اقدام کنند ، اما این اتفاق رقم نخورد و عملاً شورانشینان رشت ، یک هفته دیگر را نیز بدون برگزاری جلسه صحن پشت سر نهادند.

با اعلام روابط عمومی شورای شهر رشت ، قرار بود جلسه دویست و پنجم شورا عصر امروز مورخ شانزدهم تیرماه رأس ساعت ۱۸ و سی دقیقه در ساختمان جلسات شورا برگزار شود اما این بار نیز پس از سی دقیقه انتظار مازاد از زمان اعلام‌شده، درنهایت احمد رمضانپور رئیس شورای شهر رشت به علت عدم حضور اسماعیل حاجی پور، بهزاد ذاکری، فرهام زاهد و رضا رسولی و به حد نصاب نرسیدن اعضای حاضر در جلسه ، لغو جلسه صحن شورای رشت را اعلام کرد.

در واقع پس از اعلام نتایج انتخابات شورای ششم شهر رشت، تاکنون جلسات صحن  شورای پنجم  تشکیل نشده است و این در حالی است که در حوزه مدیریت شهری ، دغدغه‌هایی از جمله تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، وضعیت  نامطلوب رودخانه‌های رشت، عدم احداث زباله‌سوز سراوان و... مطرح است ، اما گویا برخی از اعضای شورا که بنا به دلایلی در ماراتن انتخابات شورای ششم رشت شکست‌خورده و یا احراز صلاحیت نشده‌اند ، دیگر تمایلی به شرکت در جلسات صحن شورا را ندارند و با این عملکردشان باید پایان پیش از موعد عمر شورای ششم رشت را به نظاره نشست.

محمدحسن عاقل منش، فاطمه شیرزاد، حجت جذب، سید امیرحسین علوی و رضا رسولی از جمله اعضای شورای پنجم رشت هستند که در ماراتن انتخابات شورای ششم نیز شرکت کرده و از این تعداد ، سید امیرحسین علوی توانست با کسب آرای لازم به‌عنوان نفر هفتم شورای ششم رشت انتخاب شود و مابقی موفق به کسب آرای لازم نشدند.

در دوران فعالیت شورای پنجم رشت ، اتفاقات فراوانی رقم خورد که در برخی از موارد رشت عنوان اولین‌ها در بدترین‌ها را کسب کرد که از آن جمله می‌توان به اداره یک سال شهر رشت بدون حضور شهردار اشاره داشت .

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول