اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ضرورت ایجاد بسترسازی برای دولت فسادستیز آینده

امام جمعه ابرکوه گفت: سپاه باید در مسیر تسریع اجرایی شدن گام دوم انقلاب قدم بردارد و در این راستا تلاش خود را در جهت تغذیه معنوی، سیاسی و رشد شخصیت انقلابی نسل جوان و بسیجی مضاعف کند.

ضرورت ایجاد بسترسازی برای دولت فسادستیز آینده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر و حجت الاسلام کاظم بیگی رئیس حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان یزد اظهار کرد: سپاه حافظ موازین انقلاب ، مدافع اسلامیت نظام و عامل صدور انقلاب به جهان است.

در این دیدار امام جمعه موقعیت سپاه را برای آینده کشور راهبردی توصیف کرد و گفت: سپاه در کشور ثابت کرده که صیانت بخش امنیت، اقتدار و استقلال کشور و حافظ موازین انقلاب و مدافع اسلامیت نظام است که نقشی کلیدی و بنیادین را در راستای حفظ نظام و انقلاب و تمامیت کشور ایفا می کند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: گرچه سپاه و بسیج همواره جلودار و پرچمدار نظام ولایی و حافظ و مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و عمران و آبادانی کشور بوده؛ اما شرایط کنونی ایجاد شده برای کشور ایجاب می کند که از این پس در پرتو استقرار دولت تحول بخش انقلابی و حزب الهی، پرچمدار حرکت به سمت قلّه موعود و تمدن نوین اسلامی و تسریع در اجرایی شدن گام دوم انقلاب باشد.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ابرکوه اذعان کرد: در این راستا سپاه باید تلاش خود را در جهت تغذیه معنوی و سیاسی و رشد شخصیت انقلابی نسل جوان و بسیجی مضاعف کند.

حسینی تصریح کرد: در شرایط کنونی مهمترین وظیفه، ایجاد بستر مناسب برای دولت انقلابی و فسادستیز آینده است که امیدوارم به لطف خدا و همت مردم بتواند گره های کور ایجاد شده در تار و پودهای اقتصادی و معیشتی را باز کرده و مبارزه با گرانی، تورم، رکود، مفاسد اداری و دیگر رنج های مردم را به پایان برساند.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول