اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

موج پنجم کرونا اماکن ورزشی را تعطیل کرد/ رشته‌های ورزشی گروه یک مجاز به فعالیت هستند

معاون توسعه امور ورزش استان فارس گفت: با توجه به موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز شیراز همچنین لزوم رعایت شیوه‌نامه‎‌های بهداشتی، تمام اماکن و رقابت های ورزشی به جز رشته‌های ورزشی گروه یک در شیراز و شهرستانهای با وضعیت قرمز، به دستور ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا تعطیل است.

موج پنجم کرونا اماکن ورزشی را تعطیل کرد/ رشته‌های ورزشی گروه یک مجاز به فعالیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن سالاری با اعلام این خبر بیان داشت: این تعطیلی تا پایان وضعیت قرمز در کلان شهر شیراز و دیگر شهرستانها ادامه دارد و فعالیت اماکن ورزشی خصوصی و دولتی ممنوع است وفعالیت دیگر شهرستانها با توجه به وضعیت زرد و نارنجی بر اساس دستور العمل ستاد پیشگیری ومبارزه با کرونا انجام می گردد..

وی اضافه کرد: رشته های ورزشی گروه یک شامل تنیس، تیراندازی، اهداف پروازی فضای باز، تیر و کمان، چوگان، دو و میدانی، سوارکاری، قایقرانی، گلف، کوهنوردی، دوچرخه سواری و استخر روباز می توانند با وجود وضعیت قرمز نیز به فعالیت ادامه دهند.

سالاری اظهار کرد: جامعه ورزش از زمان آغاز شیوع کرونا بیشترین همکاری را داشته اند و با وجود ضرر و زیان باشگاه‌های خصوصی اما در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگام بوده اند و حتی برخی باشگاه ها پیش از اعلام رسمی تعطیلی به صورت خودجوش باشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: مسئولیت نظارت کامل بر حسن اجرای مصوبه ستاد کرونا با توجه به رنگ بندی اعلام شده در تمام شهرستانهای استان فارس به عهده اداره ورزش و جوانان شهرستان می باشد و این تصمیم با توجه به موج پنجم کرونا وقرمز شدن وضعیت شیراز برای حفاظت از سلامتی و جان همدیگر و رعایت دستورات ستاد ملی کرونا اتخاذ گردیده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول