اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در زنجان خبر داد.

ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در زنجان

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در زمینه تامین مسکن محرومین و اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری اقدام لازم در این باره صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در همین زمینه و با هدف ایجاد همکاری‌های مشترک فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه، تفاهم نامه‌ای بین این دو مجموعه در زمینه تامین مسکن محرومین و اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری منعقد شد.

کرمی ادامه داد: تامین مسکن برای اقشار کم درآمد در سطح شهرهای استان و اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری با بهره‌گیری از ظرفیت زمین‌های تحت مالکیت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و توان فنی و مهندسی و اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: نیازهای جامعه بر اساس ضریب توسعه یافتگی و همچنین میزان محرومیت جامعه تغییر مى‌کند و بخشی از نیازهای جامعه تأمین مسکن محرومان است که اختصاص بخشی از منابع وقف به تأمین مسکن محرومان راهگشای بسیاری از مشکلات است.

وی در ادامه از اجرای طرح ساخت مسکن برای 215 خانواده نیازمند خبر داد و گفت: این واحدهای مسکونی در قیدار که شهری موقوفه است ساخته خواهد شد.

کرمی تصریح کرد: واحدهای مسکونی نیازمندان در یکی از مناطق قیدار که در بافت فرسوده قرار دارد، ویژه اقشار آسیب‌پذیر ساخته می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول