اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توصیه مهم آتش‌نشانی برای آسانسور در زمان قطعی برق

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از توصیه مهم آتش‌نشانی برای آسانسور در زمان قطعی برق خبر داد.

توصیه مهم آتش‌نشانی برای آسانسور در زمان قطعی برق

حسن غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امروزه قطعی برق مشکلاتی برای همشهریان در مواقع مختلف ایجاد کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان افزود: در مواردی مشاهده می‌شود سرویس‌کارهای آسانسور کلید آسانسور را به فردی از اعضای ساختمان تحویل می‌دهند و از او می‌خواهند زمانی که برق قطع شد با کلید درب آسانسور را باز کنند تا افراد بتوانند از کابین خارج شوند.

وی تصربح کرد: این کار غلط است چرا که برای باز کردن درب آسانسور هنگام قطعی برق ابتدا باید برق سه فاز آسانسور قطع شود و ترمز آن خلاص شود و با احتیاط کابین را متوقف کنند، چرا که هر گونه خطایی باعث می‌شود کابین به پایین رها شود.

غفاری ادامه داد: آتش‌نشانان دوره‌های باز کردن درب آسانسور و کنترل آن در زمان قطعی برق را دیده‌اند و با تخصص این کار را انجام می‌دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: به شهروندان توصیه می‌کنم به این گونه موارد دقت کنند و اگر در زمان قطعی برق برای آسانسورها مشکلی پیش آمده حتما سرویس کار معتبری، آسانسورها را در اولین فرصت کنترل کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول