اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش 47 درصدی خرید اینترنتی در زنجان

مدیرکل پست استان زنجان از افزایش 47 درصدی خریدهای اینترنتی مردم در سه ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از آغاز سال‌جاری تا پایان خردادماه ۵۵۲ هزار و ۱۳۰ مرسوله توسط این اداره کل جابه‌جا شده است.

افزایش 47 درصدی خرید اینترنتی در زنجان

جواد رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تغییرات صورت گرفته و ابتکار در نحوه تحویل مرسولات به موزعین، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای به حداقل رساندن آلودگی مرسولات، پست استان نسبت به تهیه قفسه‌هایی دو طرفه و مجزا برای موزعین اقدام کرده است.

مدیرکل پست استان زنجان درباره نقاط دسترسی به پست در استان برای ارائه خدمات به همشهریان گفت: 90 دفتر ICT روستایی، ۱۷۲ نمایندگی روستایی، ۱۰۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش غیردولتی و ۱۰ دفتر پستی دولتی در سطح استان مستقر است.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های پست در سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: ترافیک وارده به استان در سه ماهه نخست امسال ۵۵۲ هزار و ۱۳۰ مرسوله بوده که این اقدام در سه ماه مشابه پارسال، ۳۷۶ هزار و ۲۴۶ مورد ثبت شده است که دارای افزایش 47 درصدی اقبال مردم به خریدهای اینترنتی است.

رسولی ترافیک صادره در سه ماهه اول امسال را نیز ۳۵۷ هزار و ۳۴۳ مرسوله برشمرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که ۲۳۳ هزار و ۵۲۴ مرسوله بوده که ۵۳ درصد رشد داشتیم و پست تلاش دارد برای رونق تولید محصولات تولیدی و کشاورزی استان را به نقاط مختلف ارسال کند.

مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد فروشگاه فعال در زمینه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی 90 دفتر بود، اضافه کرد: در سه ماهه نخست امسال با ۱۲ فروشگاه جدید قرارداد همکاری منعقد شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد فروشگاه‌ها ۱۰۲ مورد است که این فروشگاه‌ها در زمینه‌های مختلفی از قبیل صنایع‌دستی‌، محصولات بومی، کشاورزی، لباس و ... فعالیت دارند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول