اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز دولت آیت‌الله رئیسی پایان خط ژنرال‌های همیشه وزیر/وزیر خارجه با عقبه اقتدار می‌خواهیم

منتخب مردم گچساارن و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر یک وزیر خارجه با حرفهای قشنگ عقبه اقتدار نداشته باشد تمام حرف‌ها فقط در حد حرف قشنگ باقی می‌ماند.

آغاز دولت آیت‌الله رئیسی پایان خط ژنرال‌های همیشه وزیر/وزیر خارجه با عقبه اقتدار می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سید ناصر حسینی‌پور در آیین تجلیل از اعضای ستادهای مردمی و ستادهای شورای ائتلاف آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطره‌ای از خود در زندان‌های مخوف بعثیون اشاره کرد و گفت: افسر عراقی از من پرسید که چرا فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول الله یکی پس از دیگری کشته «شهید» می‌شوند.

خالق اثر فاخر پایی که جا ماند و آزاده دفاع مقدس گفت: به افسر ارشد عراقی گفتم که فرماندهان ما خودشان در خط مقدم جبهه حضور دارند و به رزمندگان می‌گویند که شما هم بیایید اما فرماندهان شما«بعثیون» در سنگر گرم و نرم و راحت خود می‌نشینند و به نیروهای خود می‌گویند شما بروید و به همین دلیل است که فرماندهان ما در جنگ یکی پس از دیگری به شهادت می‌رسند.

منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به خاطراتی از مذاکرات هسته‌ای و درخواست‌های مستکبرانه از ایران سخن به میان آورد و گفت: روزگاری به همراه دکتر سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی در این مذاکرات حضور داشتم و دیدم و شنیدم که درخواست می‌کنند شما  90 متر جلو بیاید تا ما 9 متر به جلو حرکت کنیم.

وی با اشاره به عقب ماندگی چهل سال گذشته در عرصه مدیریت و کسانی که ملت را به این روز انداختند در مقابل به کارهای بزرگی که جوانان این ملت انجام دادند اشاره کرد و یادآور شد: صفحات سوخت ۲۰ درصدی برای راکتور آزمایشی تهران مصداق همان ما می‌توانیم است جایی که هیچ کسی حمایت نمی‌کرد شهید شهریاری با هزینه شخصی خود این صفحات را برای راکتور تهران ساخت.

منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به خیانت‌هایی که در حق ملت شده اشاره کرد و گفت: زمانی که جک استراو وزیر امور خارجه وقت انگلیس پشت میز مذاکره می‌گفت که نمایندگان مجلس شما به ما می‌گویند سوخت هسته‌ای را برای چه می‌خواهیم.

وی با اشاره به تجارب تلخی که از مذاکره تاکنون داشته‌ایم یادآور شد: سه تجربه تلخ تاریخی سعدآباد، برجام و اینستکس را داریم وقتی به سعدآباد نگاه می‌کنیم نماد ذلت دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی و رئیس جمهور وقت است در این پیمان ذلت بار در نهایت به سه نکته تعلیق، تعطیل و تخریب برمی‌خوریم.

آزاده دفاع مقدس و خالق اثر جاودانه پایی که جا ماند با اشاره به سابقه مدیریت کرنش و سازش و دیپلماسی و لبخند یادآور شد: در کنار همه اینها توانستیم برای راکتور آزمایشی تهران صفحه سوخت ۲۰ درصد تهیه کنیم موشک های نقطه زن با برد ۱۷۰۰ کیلومتر بسازیم اما چگونه است که نمی‌توانیم در شرکت ایران خودرو برای مردم خودمان خودروی خوب تهیه کنیم اگر خودروی خوب ساختیم آمریکایی‌ها آن را زیر سوال نمی‌برند اما اگر سوخت ۲۰ درصد بسازیم ایران به زیر فصل ۷ شورای امنیت خواهد رفت.!

وی با اشاره به حرفهای قشنگ و دیپلمات پسند یک وزیر خارجه گفت: اگر یک وزیر خارجه با حرفهای قشنگ عقبه اقتدار نداشته باشد تمام حرف‌ها فقط در حد حرف قشنگ باقی می‌ماند.

حسینی‌پور گفت: کسانی دوگانه معیشت و موشک را در برابر ملت قرار دادند و می‌گفتند موشک نداشته باشید تا وضعیت معیشت شما تغییر کند.

وی با تاکید بر این که با دولت انقلابی می‌توان گام‌های بزرگی برداشت و به جنگ ساختارهای فساد پرور و ژنرال‌های همیشه وزیر رفت؛ اظهار کرد: ژنرال هایی که ۴۰ سال وزیر هستند این بلا را به روز ملت آوردند به خاطر شکایت کشورهای عربی از ما در دادگاه لاهه و قرارداد کرسنت فقط به خاطر وزیر شدن ژنرال‌های همیشه وزیر ۱۲ میلیارد دلار باید جریمه شویم.

منتخب مردم در مجلس  یادآور شد: ژنرال‌های همیشه وزیر که در جلسات همیشه خواب هستند و اگر هم بیدار می‌شوند و در برج میلاد پشت تریبون می‌روند در روز صادرات اعلام می‌کنند همانگونه که بازیکنان و مربی ورزشی وارد می‌شوند باید مدیر هم وارد کنیم.

حسینی‌پور تصریح کرد: این است مدیریت خود کم بین و ناتوان که فقط و فقط دنبال صدقه از غرب است که ملت را به این روز انداخته و انشاالله با روی کار آمدن دولت انقلابی آیت الله رئیسی به مدیریت‌های خود کم بین پایان داده خواهد شد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول