اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بهره‌برداری بیش از 10 پروژه عمران شهری در کاشان

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، از بهره‌برداری بیش از 10 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ‌بر 400 میلیارد ریال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مرکز هنری نیز امروز آغاز می‌شود.

بهره‌برداری بیش از 10 پروژه عمران شهری در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی بذرافشان ضمن گرامیداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: علاوه بر پروژه بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی تفریحی مروارید، ششمین ایستگاه آتش‌نشانی خیّرساز، زمین چمن مصنوعی و بوستان باستان در بلوار باقرالعلوم، ساختمان منطقه سه شهرداری و همچنین چندین معبر و بوستان محلی در سطح شهر به بهره‌برداری رسیده و عملیات عمرانی خانه هنر کاشان به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز هنری شهر نخستین‌ها آغاز می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها بااعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال در سی و هشتمین هفته چلچراغ توسعه با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی مشارکت خیرین در راستای احداث بناهایی که ب انام خود به ثبت می‌رساند را قابل‌تقدیر دانست و افزود: عملیات اجرای ششمین ایستگاه آتش‌نشانی و خانه هنر کاشان با مشارکت شهرداری کاشان و خیرین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول