اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انتخاب شهردار اجرایی جای شهردار سیاسی/ فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن شود

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خطاب به اعضای جدید شوراها گفت: اگر شهری نیاز به شهردار جدید دارد، حتماً شهردار اجرایی و تخصص گرا انتخاب شود؛ شهردار سیاسی انتخاب نکنید!

انتخاب شهردار اجرایی جای شهردار سیاسی/ فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز جلسه‌ای به دعوت نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی و با حضور منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شاهرود، بسطام، میامی، مجن، کلاته خیج و رویان برگزار شد.

علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر واگذاری امور به بخش خصوصی و ایجاد اشتغال پایدار، به لزوم استقبال گرم از سرمایه‌گذاران و اصطلاح پهن گردن فرش قرمز، اشاره کرد.

خانی با اشاره به لزوم تعامل و احترام به افرادی که رأی نیاوردند؛ گفت و افزود: اکنون فرصت آن است که ضمن تبدیل رقابت به رفاقت، از ظرفیت همگان استفاده کرد.

وی اظهار کرد: توقع ما از شوراهای شهر این است که در اداره امور از مردم نظرخواهی مستمر داشته باشند و همچنین با عدم دخالت در امور جاری شهرداری‌ها، به اقدامات زیربنایی و پایدار برای توسعه شهرها بیندیشند.

خانی همچنین با اشاره به کم‌کاری دولت در تهیه قیر رایگان برای شهرداری‌ها، از تلاش بی‌وقفه مجلس به‌منظور تحقق این وعده خبر داد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از افزایش ۲.۵ برابری سهم بودجه‌های ملی شهرستان شاهرود در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

او همچنین به اخذ بودجه ملی ۲۰ میلیاردی برای تکمیل جاده میامی-کلاته‌ خیج و بودجه ۴۲ میلیاردی برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود اشاره کرد.

در پایان جلسه علی باقری، بخشدار بسطام از اهمیت عضویت دکتر علی‌اصغر خانی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت و ضمن امیدواری به تحول در اخذ بودجه‌های مصوب برای شهرستان، از نماینده شهرستان بابت برگزاری این جلسه قدردانی کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/۷۴۰۳۶/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول