اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

هنوز ستاد کرونا مجوز برگزاری آزمون استخدامی نیروهای سوادآموزی را نداده است

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به اینکه ستاد ملی کرونا تاکنون مجوزی برای برگزاری آزمون استخدامی نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته، نیروهای طرح امین و مربیان قرآنی صادر نکرده است، گفت: در صورت صدور مجوز از سوی این ستاد، آزمون مذکور در 25 تیر برگزار خواهد شد.

هنوز ستاد کرونا مجوز برگزاری آزمون استخدامی نیروهای سوادآموزی را نداده است

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش اظهار کرد: آزمون استخدامی نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته، نیروهای طرح امین و مربیان قرآنی، در صورت موافقت ستاد ملی کرونا، در روز ۲۵ تیرماه برگزار خواهد شد، البته تاکنون مجوزی برای برگزاری این آزمون از سوی ستاد ملی کرونا صادر نشده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با بهبود شرایط شیوع کرونا، مجوز برگزاری آزمون نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته، نیروهای طرح امین و مربیان قرآنی از سوی ستاد ملی کرونا صادر و این آزمون در موعد مقرر برگزار شود، اما در صورت عدم امکان صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا، با هماهنگی این ستاد تاریخ دیگری را برای برگزاری آزمون اعلام خواهیم کرد.
 
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش، با اشاره به نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (آزمون استخدامی فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و ...) گفت: تاریخ دقیق این آزمون، پس از موافقت سازمان اداری و استخدامی و هماهنگی با سازمان سنجش کشور و اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا، اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هرگونه تغییر در زمان برگزاری آزمون جامانده‌های آزمون نهضت سواد آموزی صرفاً از طریق پورتال وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول