اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تساوی شمال و جنوب کنار ساحل اروند

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مقابل میهمان خود نساجی مازندران متوقف شد.

تساوی شمال و جنوب کنار ساحل اروند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال سه‌شنبه شب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در آبادان تیم صنعت نفت آبادان مقابل میهمان خود نساجی مازندران، به تساوی یک بر یک دست یافت.

گل اول صنعت نفت را در این دیدار محمود مطلق‌زاده در دقیقه ۴۳ به ثمر رساند و مهدی شیری در آخرین وقت‌های اضافه نیمه اول روی یک ضربه ایستگاهی بازی را به تساوی کشاند.

دیدار رفت دو تیم نیز در قائم‌شهر، روز ۲۱ دی‌ماه سال گذشته با تک گل طالب ریکانی، به سود زردپوشان آبادانی خاتمه یافته بود.

محمد رضا اکبریان قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و آقایان  مهدی عالیقدر و محمد عطایی وی را در امر قضاوت این دیدار یاری کردند. اکبریان در این دیدار حامد فلاح‌زاده را از تیم صنعت نفت با کارت زرد خود جریمه کرد.

پورموسوی در ترکیب این روز تیمش از حامد فلاح‌زاده در چارچوب دروازه استفاده کرد و در سایر خطوط محمد طیبی، امید خالدی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری، امید حامدی‌فر، سیدفاخر تهامی، طالب ریکانی، امیرحسین فرهادی و رضا خالقی‌فر را به‌کار گرفت.

در مقابل نیز ساکت الهامی تیم خود را با ترکیب  نیما میرزازاد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، عبدالکریم اسلامی، امیر مهدی جانملکی، بهزاد داودی، محمود قاید رحمتی، رضا دهقانی.  اکبر صادقی به تقابل با صنعت نفت فرستاد.

صنعت نفت آبادان با این تساوی، ۳۳ امتیازی شد و در مکان دهم جدول باقی ماند.

این تیم در هفته آینده این رقابت‌ها، روز شنبه نوزدهم تیرماه در اصفهان مهیمان تیم مدعی سپاهان خواهد بود، دیدار رفت دو تیم در آبادان با  نتیجه دو بر یک به‌سود نماینده اصفهان خاتمه یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول