اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

١١ غریق دریای خزر در گروه سنی ۷ تا ١۵ سال قرار دارند

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: در مجموع از ٢۴ غریق در دریای خزر ۱۱ نفر در بازه سنی ۷ تا ١۵ سال هستند.

١١ غریق دریای خزر در گروه سنی  ۷ تا ١۵ سال قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، فصل گرم امسال در حالی شروع شد که مردم و مسافران برای حضور در لحظه‌شماری کردند و همین موضوع ناجیان غریق را برای تامین سلامت مردم به سواحل مازندران کشاند.

با توجه به شرایط استان از ابتدا تاکید شد به رعایت مسائل بهداشتی توجه شود ولی مردم هنگام حضور در دریا به تنها نکته‌ای که توجه نکردند رعایت مسائل بهداشتی بوده به طوری‌که هنگام حضور در سواحل ماسک و فاصله‌ گذاری اجتماعی را فراموش کردند.

 

 

موضوع نگران‌کننده افزایش آمار غرق‌شدگی نسبت به سال گذشته بوده که شاهدی بر این ادعا است و موضوع نگران‌کننده‌تر اینکه بیشتر تعداد غرق‌شدگان در گروه سنی کودکان و نوجوانان هستند که لازم است بیشتر به توصیه‌ها توجه شود.

نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: تاکنون ١٣ نفر در ساعت کاری و ١١ نفر در خارج از ساعت کاری غرق شدند.

 

وی افزود: از تعداد غریقی ١٣ نفر مغروق در ساعت کاری، ١١ نفرشان غیربومی و دو نفر بومی هستند و  از بین ۱۱ نفر در خارج از ساعات کاری ناجیان نیز سه نفر تبعه افغان و بقیه غیربومی هستند.

 

 

 

 رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه از ١٣ مغروق ساعت کاری ۶ نفر زیر ١۴ سال هستند، تصریح کرد: در مجموع ٢۴ نفر مغروق، ١١ نفر در بازه سنی ۷ تا ١۵ سال هستند؛ یک نفر ۷ ساله، یک نفر ۸ ساله، دو نفر ١٠ ساله، یک نفر ١١ ساله، سه نفر ١٢ ساله؛ یک نفر ١٣ ساله، یک نفر ١۴ ساله و یک نفر هم ١۵ ساله است.

 

کریمیان با اعلام اینکه متاسفانه خانواده‌ها فرزندان خود را در دریا فراموش می‌کنند، گفت: غفلت و بی‌توجهی خانواده نسبت به فرزند و شنا در شبانگاه از دلایل افزایش غریق کودکان و نوجوانان در سواحل مازندران بوده است.

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول