اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آبروریزی قطعی برق برای دولت روحانی/ برای جلوگیری از تکرار خاموشی در سال‌های بعد برنامه ریزی شود

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم گفت: اندک آبروی باقیمانده برای دولت آقای روحانی با قطعی مکرر برق و خاموشی‌های طولانی‌مدت در کشور از بین رفت.

آبروریزی قطعی برق برای دولت روحانی/ برای جلوگیری از تکرار خاموشی در سال‌های بعد برنامه ریزی شود

ولی داداشی نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: قطعی مکرر برق و خاموشی‌های گسترده در روزهای اخیر اندک آبروی باقیمانده از دولت آقای روحانی را در روزها و هفته‌های پایانی کار دولت دوازدهم از بین برد.

وی افزود: قطعی برق ضررهای زیادی را به بخش تولید در کشور وارد کرد و تولیدکنندگان ما بعضاً پیش می‌آمد که در زمان تزریق مواد اولیه به دستگاه با قطعی برق مواجه می‌شدند و عملاً مواد اولیه آنها هدر می‌رفت.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم اظهار داشت: علاوه بر این بیمارستان‌های ما هم از قعطی برق مستثنی و مصون نماندند و به عنوان مثال بیماری که دستگاه اکسیژن به وی وصل بود با قطعی برق با مشکل جدی مواجه شد و در واقع حیات بعضی بیماران با قطعی برق به خطر  افتاد.

داداشی خاطرنشان کرد: علاوه براین بسیاری از فعالیت‌های دیگر بیمارستان‌ها که بحث درمان بیماران در این مراکز مطرح است و با قطعی برق جان تعداد بسیاری از بیماران به خطر می‌افتد تحت‌الشعاع قطعی برق قرار می‌گیرد و این مسئله همانطور که گفتم سلامتی بسیاری از بیماران را را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: از این گذشته امروز کار به گونه‌ای نیست که برق برای ما تنها روشنایی به همراه بیاورد بلکه بسیاری از وسایل در زندگی ما با برق کار می‌کند و با قطع برق زندگی تقریباً مختل می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم اظهار داشت: با این وضعیت اقتصادی نامناسب اگر یخچال یا دیگر وسایل منزل مردم بر اثر قطعی مکرر برق بسوزد چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد.

 داداشی خاطرنشان کرد: نباید کار به گونه ای باشد که هر گاه به فصل گرما برسیم یادمان بیفتد که در بحث تامین برق با محدودیت و مشکل مواجه ایم و در فصول دیگر سال این موضوع برای جلوگیری از تکرار قطعی برق در سال‌های بعد از دستور کارمان باشد.
وی افزود: بخش قابل توجهی از برق تولید شده در جریان توزیع به دلیل فرسودگی شبکه از بین می‌رود و لذا لازم و ضروری است که شبکه توزیع برق اصلاح و سالم سازی شود تا ما بتوانیم از برق تولید شده استفاده بهتری ببریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول