اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادسازی اسناد اراضی دولتی در پردیس به ارزش ۶ هزار میلیارد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: با تلاش اداره اطلاعات و دادستانی اسناد اراضی دولتی در پردیس به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان آزادسازی و به نام شرکت عمران زده شد‌.

آزادسازی اسناد اراضی دولتی در پردیس به ارزش ۶ هزار میلیارد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در مراسم  بهره برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی پردیس که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر راه برگزار شد، اظهار کرد: با کلنگ زنی این پروژه تمام زیرساختهای آب و فاضلاب پردیس اتمام یافت و آخرین آن امروز کلنگ زنی شد و با تکمیل تصفیه خانه تمام فاضلاب پردیس در افق جمعیتی مد نظر تصفیه می شود.

وی‌گفت: تاسیسات پمپاژ فاضلاب فاز ۱ و هشت امروز افتتاح شد و در این تصفیه خانه، فاضلاب تصفیه میشود، و این اقدام ب۶ این دلیل باسرعت انجام شد که این شهر در بالادست سد ماملو قرار دارد و فاضلاب انسانی و صنعتی لین سد را تهدید می کرد.

هدایت با بیان اینکه آخرین بلوک های ما عملک گاز و برق دارند، تاکید کرد: ۱۵ و نیم کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب با چندین انفجار به این تصفیه خانه رسیده و در کل ۱۵۰ کیلومتر خطوط فاضلاب، ۱۴۶ کیلومتر شبکه آب و ۱۳۰ کیلومتر دیوار حائل در پردیس احداث شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: بخش زیادی از مساکن مهر در ابتدای ورود وزیر در مرحله اسکلت و سفت کاری بودند اما با باقی‌مانده کارها ۵۰ درصد برای اتمام ساختمان ها کار باقی مانده بود.

وی اضافه کرد: پیش از این در پردیس ۴۲۰۰ میلیارد تومان از دو منبع هزینه شده بود اما ۶۲۰۰ میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی و همچنین ۸۰۰ میلیاد تومان از طریق تهاتر در پردیس هزینه شده است.

هدایت تصریح کرد: کارهای بزرگی در این شهر انجام شده و امروز مراکز محلات و ساخت تجاری با حضور شرکا و با بهره گیری از فراخوان عمومی آغاز و مساجد، درمانگاه، فضای ورزشی و پارک در حال ساخت است و امروز مرکز محله ای نیست که عملیات اجرایی آن آغاز نشده باشد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: دو موضوع آزاردهنده برای ما به وجود آمد که ابتدا شیوع کرونا بود که شدیدا گروه هدف تحت شعاع قرار داد به صورتی که آورده های حداقلی متقاضیان نی محقق نشد اما با دستور وزیر بر آورده مردم مبلغی اضافه نشد.

وی افزود: نصبیات هر بلوک به ۴ و نیم میلیارد تومان رسیده و این افزایش قیمت هم بی سابقه بود، اما نزاشتیم کارها متوقف و یا کند شود، همچنین موضوع جدی دیگر کمبود فضای سبز بود که تا کنون خوب عمل نکرده بودیم.

هدایت ادامه داد: طرح جامع فضای سبز پردیس تهیه و از پساب فاضلاب برای آبیاری این فضاها بهره خواهیم برد و همچنین ۵۰ میلیارد تومان توسط پیمانکار برای ساخت فضای سبز استفاده و این فضا ساخته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در دوره وزارت جدید افتتاح شده و ۶ هزار واحد دیگر نیز طی دو تا سه ماه آینده به بهره برداری میرسد و باقی واحدها تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر طی سال اخیر از مرحله فنداسیون آغاز شده و طرح اقدام ملی تا پایان آذر ماه اسکلت سازه ها به اتمام رسیده و همزمان سفت کاری انجام می شود.

هدایت افزود: مسائل مختلف در پردیس حل و به سمت شهری کامل به پیش می رود و با حفظ اراضی شهر با تلاش اداره اطلاعات و دادستانی ۶ هزار میلیارد تومان اسناد اراضی متعلق به دولت را آزاد و سند آن به نام شرکت عمران زده شد‌ و از این زمین ها برای واگذاری به شرکت های غیرانتفاعی کمک گرفته ایم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول