اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون وزیر ورزش: دوران طلایی ورزش کشور در دولت تدبیر رقم خورد!

معاون وزیر ورزش و جوانان ادعا می‌کند: دوران طلایی ورزش کشور در دولت تدبیر و امید رقم خورده است!

معاون وزیر ورزش: دوران طلایی ورزش کشور در دولت تدبیر رقم خورد!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جمشید تقی‌زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید، اقدامات ارزشمندی در بخش‌های مختلف ورزشی صورت گرفت که این مدت را می‌توانیم دوران طلایی ورزش کشور بنامیم.

او گفت: در این مدت هم در بخش زیرساخت‌ها اتفاقات خوبی انجام شد و هم در سایر موارد مربوط به ورزش رخدادهای مبارکی شکل گرفت.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در دوران خدمات دولت تدبیر و امید بیش از دو هزار زمین چمن مصنوعی و همچنین ۶ هزار خانه ورزش روستایی احداث شد و در این مدت، بیشترین سالن‌های ورزشی ۶ هزار نفری و استادیوم‌های ۱۵ هزار نفره و مجموعه‌های ورزشی در شهرها و روستاهای کشور به فرجام رسید.‌

تقی‌زاده ادامه داد: خوشبختانه در المپیک و پاراالمپیک افراد بیشتری را به نسبت دوره‌های گذشته اعزام خواهیم کرد.

او گفت: در مسابقات فوتبال، ورزشکاران و بازیکنان خوب تیم ملی فوتبال با تلاش ویژه در بحرین کاری را به انجام رساندند که موجب خوشحالی و رضایت مردم شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در دوران وزارت سلطانی‌فر، خدمات ارزشمندی از سوی او شکل گرفت و تلاش ویژه‌ای به انجام رسید.

تقی‌زاده بیان کرد: برای اولین بار و پس از ۵۰ سال، مصوبه لایحه شرح وظایف ورزش با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد که بر این اساس، شورای عالی ورزش به ریاست رئیس‌جمهور و در استان‌ها نیز شورای عالی ورزش به ریاست استانداران تشکیل شد و سیاست‌گذاری ورزش تمام دستگاه‌ها بر عهده ورزش و جوانان خواهد بود.

او گفت: امیدواریم ورزشکاران و نمایندگان ما در مسابقات المپیک بتوانند پرچم ایران را بارها و بارها به اهتزاز درآورند؛ در مسابقات المپیک، ۶۷ ورزشکار حضور دارند که به نسبت دوره گذشته سهمیه بیشتری است.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: دختر وزنه‌بردار کهگیلویه و بویراحمدی توانست سهمیه المپیک را برای کشور جذب کند؛ اما تا روشن شدن وضعیت ایشان باید منتظر نظر پزشکان بود.

تقی‌زاده با بیان اینکه خوشبختانه در بخش قهرمانی اتفاقات خوبی در کشور به انجام رسیده است، گفت: در بخش جوانان تا پیش از دولت تدبیر و امید، ۸۳ سازمان مردم‌نهاد رسمی مشغول به فعالیت بودند؛ اما امروز بالای سه هزار و ۵۰۰ سمن ثبت شده است.

او گفت: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان در توسعه نیروی انسانی تلاش ویژه‌ای را به انجام رساند؛ امیدواریم در استان سمنان به‌عنوان یکی از پایگاه‌های بسیار خوب ورزشی در سطح کشور و به‌واسطه نزدیکی با تهران، بتوانیم شاهد تربیت و رشد جوانان ورزشکار و ارتقای شاخص ورزش در این استان باشیم.‌

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول