اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کامبک ذوب‌آهن مقابل سایپا در زمان‌های اضافه/ سبزپوشان به بقا در لیگ برتر امیدوار ماندند

در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و سایپا در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.

کامبک ذوب‌آهن مقابل سایپا در زمان‌های اضافه/ سبزپوشان به بقا در لیگ برتر امیدوار ماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و سایپا در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.

بازی در حالی آغاز شد که سرمربی و مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به دلیل محرومیت بر روی نیمکت حاضر نبودند و محید محافظت کار مربی این تیم، هدایت سبزپوشان اصفهانی را بر عهده داشت.

در دقیقه ۱۰ بازی روی یک حمله بازیکن سایپا، وی با شهاب گردان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و پس از آن وی مانع حرکت بازیکن شد که داور پس از مشورت با کمک داور خود، گردان را از بازی اخراج کرد که این موضوع باعث درگیری فیزیکی گردان با کمک داور بازی شد و بازی چند دقیقه‌ای متوقف شد.

در ادامه بازی به صورت متعادل بین دو تیم جریان یافت و هر دوتیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند که راه به جایی نبرد.

بازی تا انتهای نیمه اول نیز با حملات نصف و نیمه دوتیم ادامه پیدا کرد و هیچ یکی از حملات منجر به ایجاد موقعیت گل نشد تا دوتیم در یک نیمه پرحاشیه به رختکن بروند.

با شروع دوم این تیم سایپا بود که سعی کرد با خلق موقعیت‌ها و حملات روی دروازه ذوب‌آهن دروازه این تیم را باز کند.

در دقیقه ۵۹ ضربه زیبای امیرعلی صادقی و روی غفلت مدافعات از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن در گوشه دروازه این تیم وارد دروازه شد؛ پس از این گل و برخلاف اینکه انتظار میرفت ذوبی‌ها برای به ثمر رساندن گل تساوی خود را به آب و آتش بزنند، این سایپایی‌ها بودند که به حملات خود ادامه دادند.

درحالی که ذوب‌آهن در دقایق پایانی فشار خود را روی دروازه سایپا ایجاد کرده بود، در دقایق تلف شده نیمه دوم، روی یک ارسال از سمت راست دروازه سایپا، این وحید محمدزاده بود که توپ را به گوشه دروازه سایپا فرستاد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.

داور: علی صفایی

کمک‌داوران: رحیم حاجیلو و محمد علی پورمتقی

کارت زرد:  

کارت قرمز: شهاب گردان(دقیقه ۱۰)

گل: 

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:  شهاب الدین گردان، وحید محمدزاده، سید عبداله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی( مهدی امینی۱۵)، رضا محمودآبادی(علی خدادادی۶۶)، دارکو بیدوف(پیمان رنجبری ۶۶)، دانیال مومنی بیدزرد،  سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی مهر، مجتبی حق دوست 

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب سایپا: رضا علیاری گلوجه،  امیرحسین حسین زاده، مجید علی یاری، کورش ملکی، حسین ماهینی، مهرداد حیدری(امیرعلی صادقی۴۶)، حسین مالکی(رضا جعفری۴۶)، سید ابوالفضل جلالی، سینا مریدی، مجتبی لطفی جلیسه، محمدصادق بارانی

سرمربی: فراز کمالوند

اتفاقات مهم بازی: 

دقیقه ۴:

حمله بازیکنان تیم فوتبال سایپا از سمت چپ دروازه ذوب‌آهن با شوت سنگین بازیکن سایپا، از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰:

روی یک حمله بازیکن سایپا، وی با شهاب گردان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و پس از آن وی مانع حرکت بازیکن شد که داور پس از مشورت با کمک داور خود، گردان را از بازی اخراج کرد که این موضوع باعث درگیری فیزیکی گردان با کمک داور بازی شد و بازی چند دقیقه‌ای متوقف شد.

دقیقه ۲۱:

ضربه دانیال مومنی از پشت محوطه جریمه سایپا به بالای دروازه رفت تا معدود حملات ذوب‌آهن تا این دقیقه از دیدار به هدر برود.

دقیقه ۲۶:

ارسال توپ از سمت چپ دروازه سایپا باعث رسیدن توپ به عبدالله حسینی شد که ضربه قیچی وی با اختلاف کمی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷:

ضربه سر مهاجم سایپا با واکنش زیبای مهدی امینی به کرنر رفت تا یکی دیگر از فرصت‌های سایپا به بیرون برود.

دقیقه ۴۵+۵:

بازیکنان ذوب‌آهن روی یک ضربه آزاد از سمت راست دروازه سایپا صاحب موقعیت شدند که دروازه بان سایپا توپ را از روی خط دروازه بازگرداند.

دقیقه ۵۹:

ضربه زیبای امیرعلی صادقی و روی غفلت مدافعات از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن در گوشه دروازه این تیم وارد دروازه شد.

دقیقه ۶۶:

حمله بازیکن تیم سایپا روی دروازه ذوب‌آهن با دو واکنش پیاپی امینی، دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن به کرنر رفت.

دقیقه ۷۷:

فرشاد محمدی‌مهر روی یک ضربه آزاد که پشت محوطه جریمه سایپا ایجاد شد، توپ را سانتر که دروازه‌بان سایپا توپ را در اختیار خود گرفت.

دقیقه ۸۴:

ضربه سر پیمان رنجبری که روی ارسال از سمت چپ دروازه ذوب‌آهن ترتیب داده شده بود، با فاصله بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۱:

درحالی که ذوب‌آهن در دقایق پایانی فشار خود را روی دروازه سایپا ایجاد کرده بود، در دقایق تلف شده نیمه دوم، روی یک ارسال از سمت راست دروازه سایپا، این وحید محمدزاده بود که توپ را به گوشه دروازه سایپا فرستاد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول