اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۱۲۰۰۰ بازدید مجازی از کتابخانه دیجیتال رضوی در یک ماه / آمریکا و انگلیس در صدر بازدیدکنندگان خارجی بودند

مدیر کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی گفت: نخبگان و پژوهشگران حوزه‌های علمی و فرهنگی، در خردادماه سال جاری بیش از ۱۲ هزار بار از صفحات این درگاه اینترنتی بازدید کردند.

۱۲۰۰۰ بازدید مجازی از کتابخانه دیجیتال رضوی در یک ماه / آمریکا و انگلیس در صدر بازدیدکنندگان خارجی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، علی ضرابی با اشاره به توسعه فعالیت‌های کتابخانه دیجیتال رضوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا افزود: این کتابخانه با بیش از یک دهه فعالیت، از کتابخانه‌های دیجیتال نامدار کشور است که تاکنون چندین میلیون منبع اطلاعاتی را طبق شیوه‌های مطرح علمی، دیجیتال‌سازی و تعداد زیادی از منابع دیجیتال را نیز گردآوری کرده است.

مدیر کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی افزود: نخبگان و پژوهشگران حوزه‌های علمی و فرهنگی، در خردادماه سال جاری بیش از ۱۲ هزار بار از صفحات این درگاه اینترنتی بازدید کردند.

وی با اشاره به استقبال خوب پژوهشگران سایر کشورها از منابع این کتابخانه ابراز کرد: پس از کاربران ایرانی، بیشترین تعداد بازدید از منابع کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی به ترتیب، کاربرانی از ایالات‌متحده آمریکا، بریتانیا، چین، رومانی، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، ترکیه و آلمان بودند.

ضرابی بابیان اینکه منابع اطلاعاتی کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی از طریق درگاه اینترنتی digital.aqr.ir در دسترس مستقیم محققان گوشه و کنار دنیا قرار دارد، خاطرنشان کرد: برخی از آثار موجود نیز به دلیل حفظ حق مؤلف، صرفاً از طریق ایستگاه‌های مطالعه دیجیتال آستان قدس رضوی در سراسر کشور و همچنین سامانه خدمات تحویل مدرک این کتابخانه به اشخاص حقیقی واگذار می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول