اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تغییر ساعات کار ادارات مازندران از فردا ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۰

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از فردا، سه شنبه، ۱۵ تیر ماه تغییر می‌کند. ‎

تغییر ساعات کار ادارات مازندران از فردا ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری امروز طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: از روز سه شنبه، پانزدهم تیر ماه تا پایان این ماه، ساعت آغاز کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۶:۳۰ دقیقه صبح و پایان آن ۱۳:۳۰ خواهد بود.

وی با اشاره به این که تغییر ساعت اداری در استان بر اساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران اجرا می‌شود، افزود: تغییر ساعت کار در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، بنا به درخواست شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع نیروی برق استان و غرب مازندران و به استناد بند یک تصویب‌نامه هیات وزیران صورت می‌پذیرد.

صفری تصریح کرد: با عنایت به پیش‌بینی افزایش قابل ملاحظه دمای هوا و رطوبت در روزهای آتی و رشد بار مصرفی به دلیل افزایش استفاده از وسایل سرمایشی که فشاری مضاعف بر تجهیزات شبکه انتقال نیروگاه‌ها خواهد داشت به‌منظور مدیریت انرژی برق در ساعات اوج مصرف و پیشگیری از قطع برق مشترکین خانگی؛ این مصوبه به مرحله اجرا در می‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران خاطرنشان کرد: همچنین ساعت کار روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ است، ضمنا استفاده از دیزل و ژنراتور و مدیریت مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف مورد تاکید است.

این مسوول تاکید کرد: مدیران به منظور پاسخگویی به مراجعین، نسبت به فعال بودن میزهای خدمت، در ورودی ادارات و طبق روال معمول ساعت کاری اقدام کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول