اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خیزش کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی

خیزش و شروع موج پنجم ویروس منحوس کرونا فعالیت‌ها و سالن‌های ورزشی مناطق با رنگ‌بندی قرمز را به تعطیلی کشاند.

خیزش کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، باری‌ دیگر مهمان ناخوانده ۱۶ ماهه اخیر چتر منحوس خود را بر سر مناطقی از خراسان‌جنوبی گستراند و ارتباطات اجتماعی و فعالیت‌های ورزشی را تحت‌الشعاع قرار داد.

با شروع فصل تابستان و فراغت‌های آموزشی دانش‌آموزی و دانشجویی امید می‌رفت از رهگذر فعالیت‌های ورزشی جمعی از باشگاه‌های خصوصی بتوانند خسارت‌های ناشی از تعطیلات چندماهه‌ ارتزاق و هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند.

گرچه هنوز تعدادی از شهرستان‌های خراسان‌جنوبی در رنگ‌بندی ستاد کرونا زرد و نارنجی هستند اما خیزش موج پنجم ویروس منحوس کرونا در استان‌های هم‌جوار باری دیگر نگران درگیرشدن شهرستان‌های مرزی و ارتباطی با این مناطق هستیم.

با قرمز شدن کرونایی شهرستان نهبندان و پیرو مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا کلیه اماکن و فعالیت‌های ورزشی در این شهرستان تعطیل است و متولیان ورزشی و  بازرسین مربوطه مقید به نظارت بر رعایت قوانین و برخورد با خاطعین هستند.

آن‌دسته از شهرستان‌های خراسان‌جنوبی که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند نیز بایستی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن ورزشی توجه لازم را داشته باشند.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول