اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری قاتلان زن جوان بندرعباسی

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: با تیزهوشی کارآگاهان پلیس قاتلان زن بندرعباسی شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری قاتلان زن جوان بندرعباسی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی درشهرستان بندر عباس، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند. 

وی افزود: در بررسی بعمل آمده مشخص شد خانمی بعلت اختلاف خانوادگی بین دو فامیل توسط اقوام خود با اسلحه شکاری دو لول مجروح و وی را جهت مداوا به بیمارستان منتقل که بعلت خون ریزی شدید و شدت جراحات وارده فوت و سه نفر متهم پرونده متواری شده‌اند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحت و سقم موضوع با تشکیل تیمی منسجم طی انجام اقدامات پلیسی محل اختفاء دونفر از متهمان را که به یکی از استانهای همجواری متواری شده بودند شناسایی و با اخذ نیابت قضائی در دو عملیات غافلگیرانه نامبردگان دستگیر و به استان هرمزگان منتقل شدند.  

سردار جعفری با بیان اینکه تلاش کارآگاهان جهت شناسایی و دستگیری متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار گرفت، اذعان داشت: بستگان متهم در تحقیقات انجام گرفته بیان داشتند متهم از کشور خارج شده و قصد گمراه کردن مأموران را داشتند ولی با توجه به تیز هوشی کارآگاهان در انجام اقدامات پلیسی محل اختفا متهم در یکی ازشهرهای مرکزی کشور شناسایی شد.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه مأموران با اخذ نیابت قضائی به محل اختفا متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی و اصل غافلگیری نامبرده را دستگیر به بندر عباس انتقال دادند، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات به بزه ارتکابی خود اعتراف و اظهار داشتند بخاطر اختلافات کهنه خانوادگی که بین دو فامیل از قبل بوده پس از مشاجره به تیراندازی و قتل منجر شده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول