اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

جزئیات رسیدگی به ۳ پرونده مطبوعاتی/ دو رسانه نفتی مجرم شناخته شدند

سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی جزئیات رسیدگی به سه پرونده مطبوعاتی را تشریح کرد.

جزئیات رسیدگی به ۳ پرونده مطبوعاتی/ دو رسانه نفتی مجرم شناخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد مومنی راد، سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی در رابطه با رسیدگی به پرونده‌های مطبوعاتی بیان کرد: روز یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی سه پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی خاطرنشان کرد: در پرونده اول، اتهام مدیرمسئول پایگاه خبری اطلاعات روز دائر بر توهین به مقامات مورد رسیدگی قرار گرفت و هیات منصفه در اتهام فوق الذکر متهم را باتفاق آراء مجرم دانست و با اکثریت آراء متهمان را مستحق تخفیف دانستند.

وی اظهار کرد: در پرونده دوم، به اتهام مدیرعامل پایگاه خبری نفت ما و خبرنگار دائر بر افترا رسیدگی شد و هیات منصفه در اتهام فوق الذکر متهمان را باتفاق آراء مجرم دانست و با اکثریت آراء متهمان را مستحق تخفیف دانستند.

مومنی راد خاطرنشان کرد: در پرونده سوم؛ به اتهام مدیر مسئول پایگاه خبری میز نفت دائر بر افترا رسیدگی شد و هیات منصفه در اتهام فوق الذکر متهم را باتفاق آراء مجرم دانست و با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف دانستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول