اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تساوی ملوان در شب قطعی برق

در هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال ملوان مقابل میهمان خود استقلال ملاثانی رفت که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تساوی ملوان در شب قطعی برق

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ملوان بندرانزلی و استقلال ملاثانی در هفته سی‌ودوم از لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی با نتیجه یک‌بریک به تساوی و کسب یک امتیاز بازی رضایت دادند.

استقلال ملاثانی که وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی مسابقات ندارد به دنبال سه امتیاز این بازی بود و ملوان هم برای اعاده حیثیت به میدان آمده بود.

مازیار زارع سرمربی ملوان برای این دیدار رضا حیدری، عیسی پرتو، میعاد یزدانی، پدرام قاضی پور، مهیار زحمتکش، اصغر نصیری، امیرعباس حسنی، محسن علافی، فربد بلوک باشی، وحید فارغ و سجاد بازگیر را درون ترکیب تیمش قرار داده بود.

در نیمه نخست استقلال برای کسب سه امتیاز اشتیاق بیشتری از خود نشان دادند و به همین خاطر در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند که این گل توسط سجاد عبدویی به ثمر رسید.

در نیمه نخست تلاش‌های تیم ملوان برای جبران گل خورده نتیجه نداد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ملاثانی خاتمه یافت.

ملوان که هیچ امیدی برای صعود به لیگ برتر نداشت پیش‌تر نشان داده بود در بازی‌های تشریفاتی هم با همه توان حاضر می‌شود تا هم از اعتبار و حیثیت خود دفاع کرده باشد و هم حق تیمی تضییع نشود.

تلاش‌های این تیم در نیمه دوم برای جبران گل خورده در همان دقایق ابتدایی نتیجه داد و فرید بلوک‌باشی در دقیقه 54 گل مساوی را به ثمر رساند.

در ادامه هم ملوان برای زدن گل برتری تلاش کرد اما  این بار خط دفاعی استقلال ملاثانی بهتر عمل کرد و اجازه نداد یک بار دیگر مهاجمان تیم ملوان به گل برسند، در عین حال بازی ضد فوتبال و حاشیه ایجادی توسط استقلالی‌ها هم باعث شد که در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم برق ورزشگاه تختی انزلی قطع شد که بعد از حدود 20 دقیقه توقف برق برگشت و بازی ادامه یافت، پیش از این در رقابت‌های لیگ برتر و حتی در ورزشگاه آزادی تهران شاهد قطعی برق بودیم و حالا در روزهایی که افزایش مصرف برق سبب قطعی‌های گاه‌وبیگاه شده، در لیگ دسته اول هم چنین اتفاقی رخ داده است.

با این تساوی ملوان 46 امتیازی و در رده هشتم جدول قرار گرفت، استقلال ملاثانی هم با یک امتیاز ارزشمندی که از این بازی گرفت 38 امتیازی شد و اکنون تیم سیزدهم جدول به شمار می‌رود.

هنوز خیال آبی‌ها برای ماندن در جدول بازی ها راحت نشده و آنها در دو هفته پایانی باز هم باید امتیاز کسب کنند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان از سی‌ودو بازی با چهل و شش امتیاز در جایگاه هشتم جدول لیگ دسته یک قرار گرفته و بازی بعدی این تیم در دوشنبه  بیست‌ویکم تیر در ورزشگاه تختی جم مقابل پارس جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول