اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نیروگاه‌های اصفهان در ۲ سال اخیر مازوت استفاده نکرده‌اند

استاندار اصفهان گفت: برای جلوگیری از افزایش آلاینده‌ها و آلودگی هوا در یک سال اخیر حتی یک سی سی سوخت مازوت نیز در نیروگاه‌های استان استفاده نشده است.

نیروگاه‌های اصفهان در ۲ سال اخیر مازوت استفاده نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی عصر شنبه در کارگروه مقابله با آلودگی هوای استان در استانداری اظهار داشت: آلودگی هوا و حفظ سلامت مردم از اصلی‌ترین مباحث روز است به همین دلیل اجازه ندادیم هیچگونه مازوتی در نیروگاه‌های استان مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: بر همین مبنا همچنین از سال ۹۸ تاکنون اجازه ندادیم هیچ واحد صنعتی جدید آلاینده در شعاع ۵۰ کیلومتری اصفهان ایجاد شود.

وی افزود: کاهش آلودگی هوا مستلزم همگرایی و همدلی سازمان‌ها و نهادهای مختلف با یکدیگر است و اطلاع رسانی در این زمینه باید صادقانه و آمار احتمالات به روز شده باشد.

رضایی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه انرژی از جمله آب برق و گاز ادامه داد: صرفه جویی از نکات اساسی در کاهش آلاینده هاست، از سوی دیگر موتورخانه ساختمان‌های اصفهان نیز باید استانداردسازی شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول