اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تماس جباری با معاون وزیر نیرو در امور برق/ خاموشی‌های هرمزگان جان مردم را به خطر انداخته است

نماینده مردم غرب هرمزگان در تماس با معاون وزیر نیرو در امور برق، با هشدار نسبت به بحرانی شدن وضعیت هرمزگان بدلیل وابستگی شدید مردم به برق برای گذران زندگی، گفت: باید درباره وضعیت امروز کشور از پیش تمهیداتی اندیشیده می شد.

تماس جباری با معاون وزیر نیرو در امور برق/ خاموشی‌های هرمزگان جان مردم را به خطر انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در تماس با حائری معاون وزیر نیرو در امور برق، پیگیر آخرین وضعیت خاموشی‌ها در هرمزگان و کشور شد و گزارش دقیقی از آخرین وضعیت و مشکلات برق کشور را دریافت کرد.

وی خطاب به معاون وزیر نیرو در امور برق گفت: مردم هرمزگان بدلیل گرمای شدید هوا (بیش از 45 تا 50 درجه) در روز های اخیر در پی بروز خاموشی‌های مدیریت شده از سوی وزارت نیرو در معرض خطر فراوان قرار گرفته و زندگی آنان مختل شده است.

 

جباری عنوان کرد: باید تمهیداتی اندیشیده می‌شد که امروز کشور در خاموشی فرو نرود و مردم استان‌های جنوبی در اوج بحران کرونا و گرما مجبور به تحمل چندین ساعت بی برقی در طول شبانه روز نشوند.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در خانه ملت به حائری گفت: خاموشی‌های مدیریت شده برای کاهش بار مصرف شبکه را به استان‌هایی هدایت کنید که تحمل شرایط آب و هوایی آن آسان‌تر باشد چرا که در هرمزگان حتی یک ساعت بی برقی، زندگی مردم را سخت می‌کند و گرفتاری‌های زیادی برای مردم بروز می‌کند.

حائری معاون وزیر نیرو نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با بیان اینکه در حال حاضر کمبود 8 تا 9 هزار مگاواتی برق در کشور ناشی از خارج شدن نیروگاه‌های آبی از مدار بروز کرده است که در حال مدیریت شرایط هستیم، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده وضعیت بهبود خواهد یافت و امیدواریم تا مردادماه دیگر شاهد خاموشی در استان‌های جنوبی کشور نباشیم.

وی همچنین قول داد تا با توجه به گرمای شدید هوا، کمترین میزان خاموشی در استان‌های جنوبی کشور اعمال شود.

انتهای پیام/88055/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول