اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رونمایی از 10 عنوان کتاب شهدای هرمزگان در بندرعباس

با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندعباس از 10 عنوان کتاب مربوط به سیره شهدای هرمزگان که به همت حوزه علمیه خواهران بندرعباس تالیف شده بود، رونمایی شد.

رونمایی از 10 عنوان کتاب شهدای هرمزگان در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده با تقدیر از این حرکت ارزشمند حوزه علمیه خواهران بندرعباس گفت: حوزه علمیه خواهران بندرعباس فرمایش مقام معظم رهبری را که فرمودند «هر شهید یک نماد است» را  به منصه ظهور گذاشتند. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: اگر امروز شهید ابراهیم هادی در بین جوانان شناخته شده است به دلیل ترسیم و تدوین زندگی ایشان است که در این زمینه هنرمندان با هنرشان ، اهل قلم با قلمشان و کسانی که خاطره گو و روایت گر هستند با روایتگریشان شهید هادی را به جوانان شناساندند. 

وی ادامه داد: استان هرمزگان تعداد زیادی از این جوانان برومند را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که هر کدام نماد یک عزت و افتخار بزرگ است.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: نیاز است این حرکت حوزه علمیه خواهران تبدیل به نهضت  معرفی شهدا شود به طوریکه در هرمزگان حدود 1500 شهید داریم که باید به تعداد آنها اثر تولید شود و به مردم معرفی شوند. 

حجت الاسلام عبادی زاده بیان داشت: شهدا چراغ فروزان و راهنمای راه هستند که امیدوارم روزی برسد که کلکسیونی از زندگی نامه شهدای کشورمان داشته باشیم.

وی  افزود: امیدوارم این حرکت به عنوان یک حرکت موثر در کشور الگو شود.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول