اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بیش از 66 هزار کردستانی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 66 هزار و 723 نفر تا این لحظه در استان موفق به دریافت واکسن کرونا شده‌اند.

بیش از 66 هزار کردستانی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

ابراهیم قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه 66 هزار و 723 نفر تا این لحظه در استان موفق به دریافت واکسن کرونا شده‌اند، اظهار کرد: 135 هزار و288 دوز واکسن در استان به گروه‌های هدف تزریق شده است.

وی تصریح کرد: موجودی واکسن کرونا در استان در حال حاضر 34 هزار دوز است که البته مشغول تزریق این واکسن به گروه‌های هدف هستیم

به گفته معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، 60 درصد سالمندان بالای 80 سال استان به عنوان یکی‌از گروه‌های هدف  واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

قادر با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای ۶۵ سال هم به زودی آغاز می‌شود، گفت: شهرهای سنندج، قروه، بیجار، دیواندره و دهگلان  بیشترین میزان استقبال دریافت واکسن کرونا را داشته‌اند.

وی افزود: اوج‌گیری بیماری کرونا براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در اواخر تیرماه نگران کننده است این انتظار از شهروندان شهرهای مریوان، سرواباد و بانه است که هرچه زودتر برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول