اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شاخص‌های شهردار تهران از زبان رئیس کمیسیون امورداخلی کشور

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها توجه به منافع مردم را اولویت تصمیم گیری شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار پایتخت دانست و گفت:

شاخص‌های شهردار تهران از زبان رئیس کمیسیون امورداخلی کشور

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت حضور پرشور اقشار جامعه در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: مشارکت آحاد مردم در انتخابات ششمین دوره شوراهایی اسلامی شهر و روستا بیانگر حساسیت و اهمیت این مهم در توسعه و ارتقاء کیفیت زندگی شهری و روستایی است.

وی در خصوص اهمیت انتخابات به ویژه انتخاب اعضای شوراهای شهر تهران، افزود: انتخاب شهردار به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار در مدیریت شهری، مهمترین وظیفه شورای شهر تهران است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: حفظ منافع شهروندان اولین اولویت برای تعیین شهردار است که باید مد نظر اعضای شورای شهر قرار گیرد.

جوکار تلاش برای ارتقاء کیفی و کمی مدیریت شهری را از جمله مهمترین اولویت‌های شورای شهر تهران در انتخاب شهردار دانست و بیان کرد: توجه به سابقه کاری و برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی باید به عنوان مهمترین ویژگی و اولویت انتخاب شهردار مد نظر قرار گیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، جوان گرایی را از دیگر شاخص‌های شهردار انقلابی برای مدیریت پایتخت عنوان و تصریح کرد: مدیریت شهرداری به عزمی ۲۴ ساعته نیاز دارد و خدمت رسانی به شهروندان به مدیری جهادی، جوان و پویا نیاز دارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور توجه به حوزه آموزش شهروندی و جذب مشارکت آحاد مردم در تصمیم گیری مدیریت شهری را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اعتماد عمومی مهمترین سرمایه شهرداری و شورای شهر است که باید به آن توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول