اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بی‌توجهی شهرداری یاسوج به جایگاه‌های سی‌.ان‌.جی/صدای شرکت پالایش و پخش هم درآمد

منظور گزارشی با عنوان جایگاه سی‌.ان‌.جی یا گورستان نازل‌های اسقاطی آقایان شورا و شهردار یاسوج کجای کارید؟ منتشر شد که شرکت پالایش و پخش فراوردهای نفتی استان جوابیه‌ای به این گزارش داده است.

بی‌توجهی شهرداری یاسوج به جایگاه‌های سی‌.ان‌.جی/صدای شرکت پالایش و پخش هم درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ در هفته‌های اخیر به دلایل مختلف از جمله خرابی نازل‌ها در جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی یاسوج شاهد صف‌های طولانی و اعتراضات مردمی بودیم.

به همین منظور گزارشی با عنوان جایگاه سی‌.ان‌.جی یا گورستان نازل‌های اسقاطی آقایان شورا و شهردار یاسوج کجای کارید؟ منتشر شد که شرکت پالایش و پخش فراوردهای نفتی استان جوابیه‌ای به این گزارش داده است.

 در این جوابیه آمده است: به دلیل درج خبر با موضوع جایگاه سی ان جی یا گورستان نازل های اسقاطی در سایت خبرگزاری فارس خواهشمند است جهت آگاهی و اطلاع رسانی به مردم شریف شهر یاسوج جوابیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد را در سایت مذکور درج و انعکاس نمایید.

همان‌گونه که مستحضرید جایگاه‌های توزیع سوخت سی ان جی مطهری، بنسنجان جمعه بازار، شهرک ولایت و هلال احمر تحت تملک شهرداری یاسوج می باشند و در خصوص انجام هزینه جهت رفع ایراد از فریم «بدنه» دیسپنسرها زیباسازی و برطرف نمودن هرگونه ایرادات فنی قطعات داخلی و بدنه دیسپنسرها می بایست اقدام لازم از سوی آن شهرداری صورت پذیرد.

دوم اینکه معمولاً دیسپنسرها به صورت آماده به کار در جایگاه ها وجود دارند که می بایست در زمان خرابی هر یک از دیسپنسرهای فعال از آنها استفاده شود یا جایگاه همچنان با ظرفیت کامل تعریف شده ادامه فعالیت می‌کند که متأسفانه شهرداری یاسوج توجه به این مهم نداشته و علیرغم تذکرات مکرر و لازم به شهرداری اقدامی صورت نمی‌پذیرد.

سوم در خصوص طولانی بودن صفحه جایگاه‌های سوخت در چند روز اخیر شهر یاسوج به دلیل خرابی ایراد فنی کمپرسور در دو جایگاه سوخت عبدی‌زاده با ظرفیت ۲۰۰۰ متر مکعب با ۸ نازل و جایگاه سوخت سی ان جی جمعه بازار با ظرفیت ۱۰۰۰ مترمکعب و چهار نازل و از دست دادن همزمان دو هزار متر مکعب از ظرفیت سوخت رسانی بوده که موجب ایجاد صف های طولانی در سایر جایگاه‌های سوخت گردیده که با پیگیری های مکرر و مستمر این شرکت مشکلات مرتفع و در حال حاضر هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

ضمنا این شرکت آمادگی خود را مبنی بر پذیرش سرمایه‌گذار بخش عمومی در صورت داشتن شرایط لازم جهت احداث و راه اندازی جایگاه سوخت سی ان جی بر اساس دستورالعمل های جاری شرکت پخش فرآورده های نفتی اعلام می نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول